حاکمیت رژیم صهیونیستی بر مسجدالاقصی بررسی می‌شود
کد خبر: 1379847
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
امشب؛

حاکمیت رژیم صهیونیستی بر مسجدالاقصی بررسی می‌شود

گروه بین‌الملل: حاکمیت رژیم صهیونیستی بر مسجدالاقصی امشب(ششم اسفند) طی جلسه‌ای در کنست(پارلمان این رژیم) بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «الرایه»، وزرا و نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی در این جلسه طرح پیشنهادی «موشه ویگلن»، نماینده افراط‌گرای این پارلمان را به منظور حاکمیت کامل رژیم صهیونیستی بر مسجدالاقصی به جای اردن، بررسی می‌کنند.
در این جلسه انتقال حاکمیت مسجدالاقصی از اردن به رژیم صهیونیستی بررسی خواهد شد و قرار است در جلسه فردا کنست نیز مقدمه‌سازی و آمادگی برای یورش دسته‌جمعی به مسجدالاقصی به مناسبت عید فصح(از اعیاد یهودیان صهیونیست) بررسی شود.
سازمان‌های یهودی که در راستای تحقق رؤیای استقرار هیکل موهوم در مسجدالاقصی فعالیت می‌کنند، در حالی که تنها چند ساعت به بررسی طرح تغییر حاکمیت مسجدالاقصی در کنست باقی مانده‌ است، فراخوان‌های تحریک‌برانگیز خود را برای دستیابی به این هدف نژادپرستانه، شدت بخشیده‌اند.
سازمان‌های صهیونیستی فعال در استقرار هیکل موهوم، فراخوان‌هایی را در میان نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی توزیع کرده‌اند که در آن عنوان «جبل الهیکل(مسجدالاقصی) در دستان ما است» به چشم می‌خورد.
از سوی دیگر تعدادی از فعالان صهیونیستی طی فراخوانی در شبکه‌های اجتماعی، از یهودیان صهیونیست خواسته‌اند که امروز(6 اسفندماه) در ساعت 13 به وقت محلی به مسجدالاقصی یورش برده و پرچم رژیم صهیونیستی را در صحن‌های این مسجد نصب کنند.

captcha