حاکمیت روح جهادی بر عملکرد فاطمه(س) در عرصه‌های اقتصاد و فرهنگ الگو قرار گیرد
کد خبر: 1390315
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
آیت‌الله ملک‌حسینی:

حاکمیت روح جهادی بر عملکرد فاطمه(س) در عرصه‌های اقتصاد و فرهنگ الگو قرار گیرد

گروه سیاسی: حاکمیت روح جهادی بر عملکرد حضرت فاطمه زهرا(س) هم در عرصه مدیریت اقتصادی و هم در عرصه مدیریت فرهنگی می‌تواند به مثابه یک الگو برای ما باشد.

آیت‌الله سیدشرف‌‌الدین ملک‌حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری سوگواری عاشورای فاطمی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، با اشاره به نام‌گذاری سال گفت:‌ مقام معظم رهبری دو عنصر اقتصاد و فرهنگ را در این نامگذاری مطرح کردند.
وی به سبک زندگی حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و افزود: اگر کسی نوع عملکرد حضرت فاطمه زهرا(ع) در مدیریت فدک و همچنین مدیریت اقتصادی ایشان بر امور اقتصادی خانواده را مشاهده کند، اساساً به رموز موفقیت دستیابی به اقتصاد مقاوم و مقاومتی دست پیدا خواهد کرد.

خطبه فدک حضرت زهرا(س)، الگویی فرهنگی است
آیت‌الله ملک‌حسینی اظهار کرد: در مورد مسئله فرهنگ نیز، خطبه حضرت فاطمه زهرا(س) و نشست و برخاست در تدریس برخی از مباحث از جمله مواردی است که از آن حضرت در این مسئله می‌توان الگوبرداری کرد.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه تمامی این‌ موارد می‌تواند ما را با شاخص‌های رشد فرهنگی آشنا کند، گفت: حاکمیت روح جهادی بر عملکرد حضرت فاطمه زهرا(س) هم در عرصه مدیریت اقتصادی و هم در عرصه مدیریت فرهنگی می‌تواند به مثابه یک الگو برای ما باشد.
وی تأکید کرد: تمامی این موارد نه تنها برای امسال که مقام معظم رهبری آن را «اقتصاد و فرهنگ؛ عزم ملی و مدیریت جهادی» نام‌گذاری کردند بلکه به شکل مطلق در تمامی سال‌های می‌تواند الگو قرار گیرند.

captcha