80 کانون فرهنگی، هنری در دشتستان فعالیت می‌کنند
کد خبر: 1405555
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
باقری خبر داد:

80 کانون فرهنگی، هنری در دشتستان فعالیت می‌کنند

خبرنگاران افتخاری/ حامد فکوری: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان گفت: 80 کانون فرهنگی، هنری شناسنامه‌دار در این شهرستان فعالیت می‌کنند.


کرم باقری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در بوشهر، اظهار کرد: توجه به فرهنگ در کنار توجه به اقتصاد نشان‌دهنده جایگاه فرهنگ است و بدون تردید با توسعه زیرساخت‌های فرهنگی می‌توانیم در تمام حوزه‌ها به موفقیت برسیم.



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان افزود: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، باید جوانان را به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری سوق دهیم، نام‌گذاری امسال به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» در واقع مسئله مهمی است و باید برای تحقق شعار سال از تمام توانمندی و امکانات موجود بهره ببریم.



وی گفت: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و دینی و استفاده از ظرفیت‌های موجود موجب اعتلای سطح فرهنگی شهرستان می‌شود و باید در این مسیر گام برداریم.



باقری با بیان اینکه نقش کانون‌های فرهنگی، هنری در توسعه فرهنگی بسیار زیاد است و در یک سال اخیر در ساماندهی و کددار کردن این کانون‌ها اقدامات مهمی انجام دادیم، بیان کرد: فعالیت 80 کانون فرهنگی، هنری شناسنامه‌دار با تخصص قرآنی، کتابخانه‌ای، فضای مجازی، آموزشی و پژوهشی در شهرستان دشتستان و ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن کانون‌ها امری مهم است که با همکاری مدیران کانون‌ها و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محقق شده است و در سال جاری به دنبال رایزنی برای اختصاص اعتبارات ویژه برای کانون‌های فرهنگی، هنری فعال در مناطق شهری و روستایی شهرستان دشتستان هستیم.

captcha