چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن «بصائر» شرکت نفت در مشهد آغاز شد
کد خبر: 1406753
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
صبح امروز؛

چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن «بصائر» شرکت نفت در مشهد آغاز شد

گروه فعالیت‌‎های قرآنی: چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با عنوان «بصائر» صبح امروز در مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با عنوان «بصائر» از امروز، 24 اردیبهشت‌ماه در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در زائرسرای صندوق بازنشستگی شرکت ملی نفت ایران در مشهد آغاز شد.

در این دوره از مسابقات، 62 نفر از کارکنان شرکت نفت مرکزی ایران و شرکت‌های تابع آن که شامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی می‌شود، حضور دارند که متسابقان این دوره از استان‌های فارس، کرمانشاه، ایلام، شیراز، قم، تهران و مشهد هستند.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق میزبان چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن شرکت نفت مناطق مرکزی در مشهد است که این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ قرآن کریم و اذان با حضور کارکنان آقا در دو نوبت صبح و بعدازظهر در حال برگزاری است.

بنابراین گزارش، داوری این دوره از مسابقات را کاظم گرامی، سعید بیژنی و محمدجواد رجایی، از قاریان ممتاز کشورمان بر عهده دارند.

یادآور می‌شود، اختتامیه چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن شرکت نفت با عنوان «بصائر»، فردا پنج‌شنبه، 25 اردیبهشت‌ماه از ساعت 8 الی 11 در خیابان آب و برق، هفت تیر 12، زائرسرای صندوق بازنشستگی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود.

captcha