ضبط ترتیل‌خوانی قرآن توسط مرکز فناوری اطلاعات امام رضا(ع)
کد خبر: 1409450
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
میرعین‌عارفین خبر داد:

ضبط ترتیل‌خوانی قرآن توسط مرکز فناوری اطلاعات امام رضا(ع)

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مسئول شعبه آقایان جامعةالقرآن الکریم استان تهران از ضبط نخستین ترتیل‌خوانی قرآن توسط مرکز فناوری اطلاعات امام رضا(ع) خبر داد.

سیدطه میرعین‌عارفین، مسئول شعبه آقایان جامعةالقرآن الکریم استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: نخستین ترتیل‌خوانی قرآن با تلاوت گروهی از کودکان و نوجوانان در محل مرکز فناوری اطلاعات امام رضا(ع) ضبط شد.

وی اضافه کرد: این پروژه با روش آکادمیک طراحی و ضبط شده که در حال حاضر در قسمت تدوین نهایی توسط کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات امام رضا(ع) است.

مسئول شعبه آقایان جامعةالقرآن الکریم استان تهران به نحوه ضبط ترتیل‌خوانی قرآن اشاره و تصریح کرد: این اثر به‌صورت صوتی و تصویری با نوای هشت نفر ضبط شده است.

بررسی زندگینامه حضرت عیسی(ع)، یحیی(ع) و مریم(س)

میرعین‌عارفین درباره دیگر پروژه‌های قرآنی مرکز فناوری اطلاعات امام رضا(ع) گفت: یکی از آثار فاخر این مرکز، بررسی زندگینامه حضرت عیسی(ع)، یحیی(ع) و مریم(س) است که پس از تولید ترتیل‌خوانی قرآن صورت می‌گیرد.

وی در پایان یادآور شد: مرکز فناوری امام‌ رضا(ع) وابسته به جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) با 100 حافظ کل قرآن از 26 شهریور سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

captcha