تلاوت احمد نعینع در مراسم تحلیف عبدالفتاح سیسی
کد خبر: 1415267
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲

تلاوت احمد نعینع در مراسم تحلیف عبدالفتاح سیسی

گروه بین‌الملل: مراسم تحلیف عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهور جدید مصر، امروز، ۱۸ خردادماه، با تلاوت قاری برجسته و بین‌المللی مصر «احمد احمد نعینع» آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «بوابة فیتو»، احمد احمد نعینع از جمله قاریان برجسته مصری است که به خاطر تلاوت زیبایی که دارد، در بسیاری از مراسم‌ها و مناسبت‌های رسمی در مصر به تلاوت قرآن می‌پردازد.
نکته جالب توجه این است که نعینع سابقه تلاوت در حضور انور سادات، حسنی مبارک، محمد مرسی و عدلی منصور را دارد و در مراسم امروز تحلیف عبدالفتاح سیسی نیز به تلاوت قرآن پرداخت.
در این مراسم، احمد الطیب، شیخ الازهر و پاپ تواضروس دوم، رئیس کلیسای قبطی‌های مصر و بسیاری از سران و شخصیت‌های سیاسی و عمومی از داخل و خارج مصر حضور داشتند.
عبدالفتاح سیسی، امروز با حضور در دادگاه عالی قانون اساسی مصر، به عنوان رئیس‌جمهور جدید این کشور سوگند یاد کرد.
عدلی منصور، رئیس جمهور موقت مصر پس از سوگندخوردن عبدالفتاح سیسی به عنوان رئیس‌جمهور جدید این کشور، به پست قبلی خود یعنی ریاست دادگاه عالی قانون اساسی بازگشت.
این مراسم در ساختمان دادگاه عالی قانون اساسی برگزار شد و سیسی پس از مراسم تحلیف به کاخ ریاست جمهوری «الاتحادیه» در منطقه مصر جدید می‌رود.
از صبح امروز تدابیر امنیتی شدیدی اطراف کاخ ریاست جمهوری و ساختمان دادگاه عالی قانون اساسی برقرار شده است.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
طاهر
|
-
|
۱۳۹۳/۰۳/۱۹ - ۰۹:۵۳
0
0
برای ایکنا باید بسیار تاسف خورد که از این شبه قاری درباری و معلوم الحال(که بشدت ضد شیعی است) تعریف و تمجید می کند!!!!!!!!!
captcha