لزوم ایجاد شبکه خبری دو سویه در بخش تعاون
کد خبر: 1416744
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
دبیرکل اتاق تعاون ایران عنوان کرد:

لزوم ایجاد شبکه خبری دو سویه در بخش تعاون

گروه اقتصاد: محمدصادق مفتح با اشاره به ظرفیت‌های بخش تعاون کشور و ارتباطات منطقی بین تشکل‌های تعاونی گفت: باید شبکه خبری دوسویه در بخش تعاون ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی اتاق تعاون ایران، محمدصادق مفتح، دبیرکل اتاق تعاون ایران، در نشست دوره آموزشی رابطین خبری اتحادیه‌های تعاونی سراسر کشور گفت: ارتباطات از مهمترین موضوعاتی است که باید در بخش تعاون تقویت داده شود.

مفتح با اشاره به جایگاه اتاق تعاون در مجامع و شوراهای مالی مختلف و با عضویت همه اتحادیه‌های کشوری گفت : این نهاد بصورت بالقوه بزرگترین بنگاه خبری در حوزه‌های مختلف اقتصادی است .

وی با اشاره به اینکه ایرادات فعلی بخش تعاون گسیختگی و عدم انجام در انجام امور فعالیت‌های در حوزه‌های مختلف است گفت: باید بین بخش‌های مختلف تعاون ارتباط منطقی کاری و خبری ایجاد شود.

دبیرکل اتاق تعاون ایران تصریح کرد: ارتباطات باید دو سویه باشد و به تحوی که فعالیت‌ها و مسائل و مشکلات اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها کشور به اتاق تعاون منتقل شود واز طرف دیگر نیز دبیرکل اتاق تعاون که در 30 شورا و مجامع عالی تصمیم‌گیر کشورعضواست، تصمیمات این شورا را نیز در اسرع وقت از طریق ارتباط رسانه‌ای به ذینفعان که همان تعاونی‌ها هستند، منتقل شود.

مفتح اظهار داشت : یکی از راهکا‌رهای مهم جهت تحقق این مهم ایجاد شبکه خبری دوسویه در بخش تعاون است.

captcha