اجرای طرح ترتیل‌خوانی قرآن در حسینیه امام خمینی(ره) همدان
کد خبر: 1422433
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
حجت‌الاسلام صدیق خبر داد:

اجرای طرح ترتیل‌خوانی قرآن در حسینیه امام خمینی(ره) همدان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر عامل مؤسسه بنیاد قرآن استان همدان از اجرای طرح ترتیل‌خوانی قرآن به‌ همت این مرکز قرآنی ویژه ماه رمضان در حسینیه امام خمینی(ره) همدان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد صدیق، مدیرعامل مؤسسه بنیاد قرآن استان همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این خبر گفت: طرح ترتیل‌خوانی قرآن از ابتدای ماه رمضان به‌ همت این مؤسسه آغاز می‌شود و تا پایان این ماه ادامه دارد.

وی درباره زمان اجرای طرح ترتیل‌خوانی قرآن اظهار کرد: این طرح قرآنی هر روز ساعت 18 با اختصاص چهار قاری ممتاز استانی در حسینیه امام خمینی(ره) این استان اجرا می‌شود.

صدیق افزود: همچنین نمونه این طرح قرآنی در ساعت 19 تا 20 در تالار فجر همدان و مجتمع شهرک مدنی با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی و شهرداری این شهر اجرا می‌شود.

وی به برگزاری مسابقات قرآن اشاره و تصریح کرد: در پایان هر یک از جلسات ترتیل‌خوانی قرآن مؤسسه بنیاد قرآن همدان، مسابقه‌ای برگزار می‌کند که در پایان هر روز به نفرات ممتاز جوایزی به رسم یادبود اهداء خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد قرآن همدان در پایان یادآور شد: این دوره از مسابقات با موضوعات گوناگون در مورد مفهوم آیات تلاوت شده، برگزار می‌شود.

captcha