مراسم ترتیل‌خوانی بانوان در حرم علی‌بن حمزه(ع) شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 1424752
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
در ایام رمضان؛

مراسم ترتیل‌خوانی بانوان در حرم علی‌بن حمزه(ع) شیراز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: در راستای اجرای طرح «ضیافت الهی» مراسم ترتیل‌خوانی بانوان روزانه در ایام ماه رمضان در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، ابوالفضل ذوالقدر، مدیر بقعه متبرکه علی‌بن حمزه(ع) شیراز امروز، 10 تیر در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح «ضیافت الهی» به‌مناسبت فرارسیدن ایام ماه رمضان در این بقعه متبرکه گفت: از جمله برنامه‌های فرهنگی ـ مذهبی این بقعه متبرکه در ایام پربرکت رمضان طرح ضیافت الهی است که جهت ارائه خدمات متنوع فرهنگی ـ مذهبی به برادران و خواهران روزه‌دار اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در این حرم مطهر برگزار می‌شود، افزود:‌ در ایام ماه مبارک رمضان روزانه مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم ویژه بانوان در این حرم مطهر برپا می‌شود.
ذوالقدر ادامه داد: این مراسم معنوی همه روزه از ساعت 11 صبح برگزار می‌شود که ورود برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند در این مراسم معنوی کسب فیض کنند.
وی عنوان کرد: در طرح ضیافت الهی در این طرح، محافل متعدد قرآنی، ذکر اهل بیت(ع)، نیایش و ضیافت افطار در جوار ضریح مطهر امامزاده جلیل‌القدر حضرت علی‌بن حمزه‌بن موسی‌الکاظم(ع) اجرا می‌شود.
مدیر بقعه متبرکه علی‌بن حمزه(ع) در پایان اظهار کرد: همچنین مراسم جزء‌خوانی عمومی قرآن کریم نیز تا پایان ماه مبارک هر روز رأس ساعت 19 برگزار می‌شود.

captcha