مسئول کمیته اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی منصوب شد
کد خبر: 1425047
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

مسئول کمیته اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی منصوب شد

گروه اجتماعی: قنواتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در حکمی از سوی استاندار استان به عنوان مسئول کمیته فرهنگی و برگزاری مراسم دوازدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در حکمی از سوی استاندار استان به عنوان مسئول کمیته فرهنگی و برگزاری مراسم دوازدهمین اجلاس بین‌المللی پیر غلامان حسینی منصوب شد.

عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان، در این حکم عنوان کرد: خدمت به دستگاه عظیم و همیشه جاوید حضرت سید الشهدا(ع) افتخاری است که آثار و برکات آن در نسل‌های بعدی خدمتگزاران نیز هویدا و مشهود می‌شود.

اینک که با عنایت خداوند متعال در آستانه برگزاری دوازدهمین اجلاس بین‌المللی پیر غلامان حسینی با میزبانی استان خوزستان هستیم به موجب این حکم جنابعالی به عنوان مسئول کمیته فرهنگی و برگزاری مراسم منصوب می‌شوید.

وی در ادامه تاکید کرد: امید است با اتکال به خداوند متعال و توسل به حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) ضمن هماهنگی با ستاد با استفاده از بسیج امکانات مادی و معنوی در هر چه با شکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌ها اهتمام جدی داشته باشید. بدیهی است همه دستگاه‌های مربوطه موظف به همکاری و مساعدت در این راستا هستند.

captcha