مراسم ترتیل‌خوانی بانوان به‌صورت روزانه در فیروزآباد برپا می‌شود
کد خبر: 1426440
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹

مراسم ترتیل‌خوانی بانوان به‌صورت روزانه در فیروزآباد برپا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: در ایام ماه رمضان، مراسم جزءخوانی و ترتیل‌خوانی ویژه بانوان در بقاع متبرکه شهرستان فیروزآباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، احمد میری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فیروزآباد امروز، 15 تیر در جمع خبرنگاران گفت: در ایام رمضان برنامه‌های قرآنی متنوعی در قالب اجرای طرح «ضیافت الهی» در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود:‌ از جمله این برنامه‌ها مراسم جزءخوانی و ترتیل‌خوانی قرآن کریم ویژه بانوان است که بانوان مؤمن این شهرستان استقبال بی‌نظیری از این محافل معنوی انجام می‌دهند.
میری عنوان کرد: در طرح ضیافت الهی، حسینیه حضرت رقیه(س) و علی‌بن موسی الرضا(ع)، مسجد صاحب‌الزمان(عج) روستای نودوران و خانه عالم روستای خویدجان با برگزاری محافل جزءخوانی و ترتیل‌خوانی میزبان بانوان است.
رئیس اوقاف فیروزآباد اضافه کرد: در این محافل نورانی، رضایی، شتالم و غلامرضاپور قاریان بانوی برجسته این شهرستان در جمع بانوان روزه‌دار به تلاوت آیات الهی می‌پردازند. 
وی با دعوت از تمام بانوان جهت شرکت در این مراسم‌های  نورانی عنوان کرد:‌ زنان علاوه بر مسئولیت مهمی که در جامعه کنونی دارند نقش بسیار حیاتی نیز در آینده جامعه اسلامی دارند چون آینده‌سازان جامعه اسلامی در دامن زنان امروز پرورش می یابند بنابراین آشنایی بانوان با معارف قرآنی و آموزه‌های آیات وحی بسیار اهمیت دارد.

captcha