مراسم ترتیل‌خوانی قرآن در ۴۴ بقعه متبرکه لرستان اجرا می‌شود
کد خبر: 1429868
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
در قالب طرح ضیافت الهی؛

مراسم ترتیل‌خوانی قرآن در ۴۴ بقعه متبرکه لرستان اجرا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان از اجرای برنامه ترتیل‌خوانی و جزءخوانی قرآن در قالب طرح ضیافت الهی در ۴۴ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان سه‌شنبه، 24 تیر در جمع خبرنگاران در تشریح فعالیت‌های اداره‌کل اوقاف استان به مناسبت ماه رمضان گفت: هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در سطح بقاع 44 امام‌زاده و بقعه متبرکه لرستان آغاز شده است.

وی با بیان این‌که در قالب این طرح ترتیل‌خوانی و جزءخوانی قرآن کریم انجام می‌شود، اضافه کرد: تا پایان ماه رمضان کل قرآن کریم در بقاع متبرکه امام‌زاده‌های لرستان ختم می‌شود.

مدیرکل اوقاف لرستان همچنین برگزاری 13 محفل انس با قرآن‌ کریم با حضور قاری ممتاز از کشور مصر محمد محمود بریجی را از دیگر برنامه‌های اوقاف استان در رمضان امسال اعلام کرد و افزود: همچنین اجرای طرح سفره‌های کریمانه نیز هم‌زمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در ماه مبارک رمضان است.

حجت‌الاسلام خاکباز با اشاره به اجرای برنامه‌های تفسیر و تجوید قرآن کریم در سطح امام‌زاده‌های استان در ماه رمضان تصریح کرد: برگزاری جشن‌های میلاد امام حسن‌مجتبی(ع) و همچنین شب‌های قدر از دیگر برنامه‌های این اداره در ایام ماه مبارک رمضان است.

captcha