جنگ غزه و رژیم صهیونیستی، جنگ اسلام حقیقی و اسلام آمریکایی است
کد خبر: 1433194
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۸
نماینده مردم دشتستان:

جنگ غزه و رژیم صهیونیستی، جنگ اسلام حقیقی و اسلام آمریکایی است

خبرنگاران افتخاری/ مجید رجبی: حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در شهر برازجان با قدردانی از حضور گسترده و آگاهانه مردم اظهار کرد: جنگ غزه و رژیم صهیونیستی، جنگ اسلام حقیقی و اسلام آمریکایی است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در شهر برازجان اظهار کرد: جنگ غزه و رژیم صهیونیستی، جنگ اسلام حقیقی و اسلام آمریکایی و جنگ تمام‌عیار کفار و مستکبران با مردم آزادی‌خواه و مظلوم است و وظیفه ما دفاع از حق و فریاد برآوردن بر سر ظالمان است.

وی با بیان اینکه مقاومت تنها راه پیروزی در مقابل دشمنان زیاده‌خواه است، گفت: عزت و پیروزی‌های کسب شده در جنگ‌های لبنان، غزه، سوریه و هشت سال دفاع مقدس ایران فقط از طریق فرهنگ مقاومت به دست آمد و هرگز مسامحه و مذاکره موجب رفع دشمنی و عقب نشینی دشمن نشده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر تصریح کرد: بی‌شک عاملی غیر از مقاومت نمی‌تواند موجب دوام و پیروزی باریکه 24 کیلومتری نوار غزه در مقابل تمام استکبار جهانی با آن همه ابزار و امکانات باشد، مقاومت درسی است که در مکتب عاشورا یاد گرفته‌ایم و باید از آن در برابر دشمنان استفاده کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه غاصبین و مستکبران، کوتاه آمدن و عقب‌نشینی ما را می‌خواهند، افزود: ابرقدرت‌هایی که حاضرند هزینه‌های فراوان جنگ را تحمل کنند، مطمئنا کوتاه آمدن را می‌پسندند و در اثر مسامحه و مذاکره به منافع خود به راحتی دست پیدا می‌کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران بحران‌های فراوانی را پشت سرگذاشته و برای پابرجا ماندن انقلاب، هزینه‌های زیاد و جوانان عزیزی را تقدیم کرده است و ما به هیچ قیمتی نباید این دستاوردها را خدشه‌دار کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر خاطرنشان کرد: روحیه مقاومت و استکبارستیزی، میراث بزرگی است که از سوی امام (ره) و شهدای گرانقدر به ما رسیده است و هدر دادن این میراث قطعاً موجب نکوهش دیگران خواهد بود.

نماینده مردم دشتستان با بیان اینکه هیچ‌کس حق ندارد روحیه ایستادگی و مقاومت مردم را به فرهنگ کرنش و مسامحه تبدیل کند، گفت: خاستگاه ملت ما عاشورا است و مردم در مکتب عاشورا مقاومت را یاد گرفته‌اند لذا در این مکتب، کوتاه آمدن و ذلت وجود ندارد.

وی با بیهوده خواندن تلاش عده‌ای برای احیای چهره منفور سران فتنه که به ارزش‌های انقلابی توهین کردند، افزود: بر اساس وعده الهی اگر همگی زیر پرچم اسلام و ائمه(ع) قرار بگیریم و از منویات ولی فقیه به درستی پیروی کنیم، پیروز و عزیز خواهیم شد و حرکت در هر مسیر دیگری موجب شکست و ذلت می‌شود.

یادآور می‌شود، در پایان برگزاری این آئین، بیانیه روز قدس قرائت شد و راهپیمایان شعارهای ضداستکباری و ضدصهیونیستی سر دادند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
-
|
۱۳۹۳/۰۵/۲۵ - ۱۱:۴۲
0
0
تقاضا دارم از نیروهای مقاومت نتانیاهوو بستگان نزدیکشان را هر چه زودتر اسیر کنند تا مردم مظلوم غزه خوشحال شوند هزاران درود بر سربازان اسلام جانم فدای تان
captcha