گردا‌ن‌های بیت‌المقدس قم به شکرانه پیروزی مردم غزه راهپیمایی کردند
کد خبر: 1444271
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵

گردا‌ن‌های بیت‌المقدس قم به شکرانه پیروزی مردم غزه راهپیمایی کردند

گروه سیاسی: همزمان با پیروزی مردم غزه در نبرد ۵۰ روزه یا رژیم صهیونیستی، گردان‌های بسیج بیت‌المقدس قم به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پیش از آغاز نماز جمعه راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، نیروهای گردان‌های بیت‌المقدس با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ضمن اعلام انزجار از حملات وحشیانه اسرائیل به غزه و حمایت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از این اقدامات، حمایت خود را پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

در این راهپیمایی که سرهنگ حافظی جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی‌ طالب (ع) و جمعی از فرماندهان نواحی مقاومت بسیج نیز در آن حضور داشتند شرکت کنندگان از میدان روح‌الله به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) حرکت کردند.

شرکت کنندگان پس از قرائت قطعنامه در پایان این راهپیمایی و سر دادن تکبیر در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه حضور پیدا کردند.

در بخشی از این قطعنامه آمده است: به فضل خدا مقاومت های مسلمانان و آزادگان جهان که با تأسی به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) که منادی حریّت و آزادگی در قرن معاصر و مروج بیداری اسلامی برای تحقق نظم نوین اسلامی در جهان در حال محقق شدن است.

این بیانیه حاکی است: وعده خداوند در مورد نصرت و یاری مستضعفان و رنج کشیدگان جهان که در این زمان مصداق واقعی آن مظلومان و ستم دیدگان غزه و کرانه ی باختری می باشند، نوید صبح ظفر را می دهد و عنقریب رایَت بلند آوازه ی اسلام در اقصی نقاط گیتی، مسلمانان را حول محور وحدت و یکپارچگی که فرمول پیش برنده امروز در جهان اسلام است گرد آورده است.

در قسمتی دیگر از این قطعنامه آمده است: ضمن تبریک این پیروزی به جبهه مقاومت و مردم مظلوم و بی دفاع غزه و کرانه باختری و همه مسلمانان آزاده جهان بالاخص کشور عزیزمان ایران، بر خود می بالیم و این نشاط و شادی را به عنوان سرمایه اصلی پیروزی به همه جهانیان هدیه می کنیم.

captcha