بازخوانی «من قاتل پسرتان هستم» در فرهنگسرای فردوس
کد خبر: 1447226
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

بازخوانی «من قاتل پسرتان هستم» در فرهنگسرای فردوس

گروه جهاد و حماسه: یکصد و سی و نهمین برنامه «با هم بخوانیم» فرهنگسرای فردوس به منظور مطالعه گروهی و خوانش داستان «مسافر» از کتاب «من قاتل پسرتان هستم» نوشته احمد دهقان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، با توجه به این که کتاب‌ و مطالعه‌، عاملی‌ برای‌ شناخت‌ و رشد دینی‌، فرهنگی‌، اخلاقی‌ و اجتماعی‌ انسان‌ است،‌ برنامه‌هایی با محوریت کتابخوانی و مطالعه گروهی همواره در دستور کار مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 قرار دارد.
احمد دهقان، داستان‌نویس معاصر ایرانی نخستین رمان خود را با عنوان «سفر به گرای 270 درجه» در سال 1375 منتشر کرد؛ دو سال بعد همین رمان ابتدا به عنوان یکی از آثار برگزیده 20 سال داستان‌نویسی انتخاب و مدتی بعد به ‌عنوان برگزیده 20 سال ادبیات پایداری نیز معرفی شد.
از جمله آثار این نویسنده می‌توان به «گردان چهار نفره»، «پرنده و تانک»، «روزهای آخر»، «ستاره‌های شلمچه»، «ناگفته‌های جنگ»، «نگین هامون» و «هجوم» اشاره کرد.
مجموعه داستان «من قاتل پسرتان هستم» با 10 داستان کوتاه همچون بازگشت، بن‌بست، تمبر و ... به تاثیرات جنگ پرداخته است؛ داستان‌هایی تلخ و در عین حال واقعی از مردان جنگ که بعد از جنگ سختی‌های بسیاری را متحمل شدند.
در ابتدای نشست «با هم بخوانیم» کتابخانه فردوس داستان «مسافر» به صورت گروهی خوانده می‌شود و در ادامه جعفر توزنده‌جانی، نویسنده و منتقد ادبی که به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارد، به معرفی اثر می‌پردازد.
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند یکشنبه، 16 شهریورماه ساعت 17 به فرهنگسرای فردوس  واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44081043 تماس بگیرند یا به تارنمای ferdos.farhangsara.ir مراجعه کنند.

captcha