دوران جنایات بی‌پاسخ اسرائیلی‌ها به سر آمده است
کد خبر: 1449152
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۳
امام‌جمعه برازجان:

دوران جنایات بی‌پاسخ اسرائیلی‌ها به سر آمده است

کانون خبرنگاران نبأ/ مجید رجبی: امام‌جمعه برازجان با اشاره به سالروز حمله صهیونیست‌ها به جنوب لبنان، گفت: دیگر دوران جنایات بی‌پاسخ اسرائیلی‌ها به سر آمده و هر حمله آنها با پاسخی قاطع از سوی مقاومت روبه‌رو می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن مصلح، امام‌جمعه برازجان، 21 شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: رعایت تقوا و دوری از گناهان رمز موفقیت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است.

وی با اشاره به عوامل قساوت قلب، افزود: لجاجت، پیمان‌‌شکنی، ترک ذکر خدا، گناه و نافرمانی خدا و حرام‌خوری از عوامل قساوت قلب انسان است.

مصلح به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران حج اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب به اوضاع خطیر جهان اسلام اشاره کردند و تأکید داشتند که از اختلاف‌انگیزی باید پرهیز شود. به فرموده رهبر انقلاب، مسائل فرعی نباید باعث شود که مسئله فلسطین فراموش شود.

امام‌جمعه برازجان به 26 شهریورماه، سالروز حمله صهیونیست‌ها به جنوب لبنان اشاره کرد و یادآور شد: در این حملات که به صبرا و شتیلا انجام شد هزاران انسان بی‌گناه کشته شدند و البته دیگر دوران جنایات بی‌پاسخ اسرائیلی‌ها به سر آمده و هر حمله آنها با پاسخی قاطع از سوی مقاومت روبه‌رو می‌شود.

captcha