دومین دوره آموزش قرآن معلمان ابتدایی آموزش و پرورش در پاتاوه و مارگون برگزار شد
کد خبر: 1452969
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲

دومین دوره آموزش قرآن معلمان ابتدایی آموزش و پرورش در پاتاوه و مارگون برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس دارالقرآن‌ کهگیلویه و بویراحمد‌ از برگزاری دومین دوره آموزش قرآن معلمان ابتدایی آموزش و پرورش در پاتاوه و مارگون از توابع شهرستان بویراحمد خبر داد.

حسین علی‌نسب، رئیس دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، از برگزاری دومین دوره آموزش قرآن معلمان ابتدایی آموزش و پرورش در پاتاوه و مارگون از توابع شهرستان بویراحمد خبر داد.

وی در پایان سخنان خود در این زمینه گفت: اولین دوره این آموزش در لوداب بوده و این دوره آموزشی تا تکمیل بیش از پنج هزار معلم ابتدایی در کل استان ادامه دارد.

همچنین، محسن رضایی، مدیر مؤسسه قرآنی معراج یاسوج نیز با بیان هزینه بالای رهن و اجاره و کمبود مربیان متخصص قرآنی را از جمله مشکلات این مؤسسه عنوان کرد و برگزاری دوره تخصصی تجوید، دوره تخصصی مربیان صوت و لحن ویژه بانوان در رده سنی بزرگسالان با شرایط گذراندن قرائت سطح 4 و حافظ جزء 30 را از جمله برنامه اجرایی پیش رو این مؤسسه برشمرد.

وی از فعالیت کرسی ثابت حفظ قر آن در بقعه امامزاده عبدالله(ع) و مسجد چهارده معصوم(ع) یاسوج خبر داد و فعالیت این بخش در مسجد سیدالشهدا(ع) و مسجد قبای این شهر را از برنامه‌های اجرایی برای آینده عنوان کرد.

مدیر مؤسسه قرآنی معراج یاسوج آموزش حفظ جزء 30 در قالب سه کلاس در رده سنی جوانان و بزرگسالان، دو کلاس حفظ جزء یک در رده سنی نوجوانان، یک کلاس صوت و لحن ویژه نوجوانان، قرائت سطح دو در قالب پنج کلاس ویژه نوجوانان و جوانان و حفظ جزء های مختلف و تخصصی در قالب دو کلاس ویژه حفاظ بالاتر از 10 جزء را از جمله کلاس‌های در حال فعالیت مؤسسه قرآنی معراج یاسوج اعلام کرد.

captcha