محرومیت‌زدایی وظیفه اصلی بنیاد برکت است
کد خبر: 2616258
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴
بشارتی:

محرومیت‌زدایی وظیفه اصلی بنیاد برکت است

گروه اجتماعی: مشاور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) محرومیت‌زدایی و توجه ویژه به استان‌های محروم را وظیفه اصلی این مجموعه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، جلیل بشارتی، مشاور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) روز 16 آذرماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به تشریح وظایف و رسالت‌های این ستاد و بنیاد برکت پرداخت و محرومیت‌زدایی و توجه ویژه به استان‌های محروم را وظیفه اصلی این دو مجموعه عنوان کرد.

وی کمک و همیاری برای بهبود و ارتقای توانمندی اقتصادی و کارآفرینی افراد، گروه‌ها و واحدهای کسب و کار مستعد فعـالیت و فاقد دانش و مهارت لازم در مناطق کـمتر توسعه یافته و محروم و تلاش در راستای تحقـق اهــداف سـند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران را اهداف تاسیس بنیاد برکت برشمرد.

به گفته وی، بنیاد برکت، مجموعه‌ای است تحت حمایت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) که در راستای تحقق و عینیت بخشیدن به رهنمودها و دستورات مقام معظم رهبری تشکیل شده است.

بشارتی همچنین، به احداث پل سررک در منطقه مشایخ اشاره و از تخصیص دو میلیارد تومان اعتبار برای احداث این پل خبر داد و اظهار کرد: کار احداث این پل از مدت‎ها پیش آغاز و در حال حاضر 20 درصد پیشرفت فیزکی داشته است و در تابستان سال آینده نیز به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

به گزارش ایکنا، مشاور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سفر دو روز به شهرکرد از 40 پروژه در دست اجرا توسط بنیاد برکت در استان چهارمحال و بختیاری بازدید.

captcha