معرفی برگزیدگان دومین دوره مسابقات قرآن طلاب اهل سنت
کد خبر: 2620715
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱

معرفی برگزیدگان دومین دوره مسابقات قرآن طلاب اهل سنت

گروه فعالیت‌های قرآنی: نفرات برتر دومین دوره مسابقات قرآن ویژه طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت معرفی و در مراسم اختتامیه که عصر ۲۶آذرماه، برگزار شد، تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نفرات برتر دومین دوره مسابقات قرآن طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت کشور عصر امروز با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل شدند.
بر همین اساس در رشته قرائت تحقیق جبار زندسلیمی از استان کردستان، حبیب‌الله پهلوان‌زاده و احمد عاصمی هر دو از استان گلستان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز احمد خلفانی از استان فارس، رشید یزدانی از خراسان و عبدالعزیز کمالی از استان بوشهر اول تا سوم شدند.
در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم نیز علی شیخ‌جامی و علی برزگر قشه هر دو از استان خراسان و حسین سلیمانی از استان فارس موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند و در رشته حفظ 10 جزء قرآن نیز خلیل زمانی از استان فارس، ذکریا راداتی از استان خراسان و حسین راوشی از استان گلستان اول تا سوم شدند.
همچنین در رشته حفظ پنج جزء احمد برزگرقشه از خراسان اول شد، ابوالحسن غفاری از استان فارس رتبه دوم را به دست آورد و علی صالح‌پور از استان بوشهر نیز موفق به کسب رتبه سوم شد.  در رشته حفظ سه جزء محمد جلالی از استان هرمزگان، حسین قوجق و مهدی اونق هر دو از استان گلستان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته ترتیل قرآن کریم نیز به ترتیب احمد قاری از گلستان، حمید پروین از خراسان و خبات عباسی از کردستان موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند و در رشته مفاهیم قرآن کریم هم محمد تیموری از خراسان، عبدالصالح امیرپور از گلستان و قاسم محمدی از خراسان اول تا سوم شدند.
یادآور می‌شود رقابت‌های دومین دوره مسابقات قرائت، حفظ و مفاهیم قرآن کریم ویژه طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت کشور از روز گذشته 25 آذرماه در ساختمان شهید محلاتی سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز و تا ظهر امروز ادامه داشت.

captcha