نمازگزاران لرستانی اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند
کد خبر: 2753417
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲

نمازگزاران لرستانی اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند

گروه اجتماعی: نمازگزاران لرستانی پس از اقامه نماز جمعه این هفته با برگزاری راهپیمایی، اقدام موهن نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، نمازگزاران جمعه شهرستان‌های استان لرستان، امروز جمعه، سوم بهمن بعد اقامه نماز در راهپیمایی باشکوه و گسترده‌ای هتک حرمت به پیامبراسلام (ص) را محکوم کردند.

مردم مومن و خداجوی خرم‌آباد نیز بعد از اقامه نماز جمعه، در محکومیت هتک حرمت پیامبر اعظم(ص) توسط نشریه شارلی و حمایت دولت فرانسه از این اقدام زشت، از محل مصلی الغدیر به طرف بیمارستان شهدای عشایر این شهر راهپیمایی کردند و با سردادن شعار، انزجار خود را از این اقدام اعلام کردند.

در این مراسم نمازگزاران با در دست داشتن پلاکاردها و بنرهایی خشم و انزجار خود را اعلام و عشق و علاقه خود را به پیامبر اسلام(ص) نشان دادند.

نظیر این مراسم در سایر شهرستان‌های استان برگزار شد و تظاهرکنندگان در این راهپیمایی‌ها با مشت‌های گره کرده فریاد «لاالله الا الله محمد رسول الله»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «توهین به ساحت رسول خدا، توطئه صهیونیسم و آمریکا»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فرانسه» از اقدام این نشریه فرانسوی اعلام انزجار کردند.

همچنین نمازگزاران لرستانی با سر دادن شعارهای «لبیک یا رسول‌الله(ص)»، «من عاشق محمد هستم»، «این نقشه جدید مشرکین است؛ واهمه از عزت مسلمین است»، «لبیک یا محمد»، «ما مسلمین بیداریم از استکبار بیزاریم»، «پیامبر رحمة‌للعالمین است؛ نبی دین اسلام مبین است» و...  برضرورت اتحاد و وحدت بین مسلمانان در واکنش به اقدامات تفرقه افکنانه استکبار تاکید کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد به خشم جهان اسلام در واکنش به توطئه اهانت نسبت به ساحت مقدس پیامبر(ص) اشاره کرد و گفت: این توطئه برنامه‌ریزی شده و حساب شده غرب در اهانت به پیامبر اکرم(ص) برای اسلام هراسی و تحقیر مسلمانان بوده است.

وی ادامه داد: غرب همواره در هر فرصتی به‌دنبال این است که مسلمانان را تحقیر کند چرا که متوجه قدرت اسلام شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان این‌که توجیه دولتمران فرانسه، حاکمان اروپایی و غربی در اهانت به پیامبر(ص) ادعای دروغین آزادی بیان است، ادامه داد: در این راستا وظیفه ما بسیار سنگین است و مسلمانان دنیا وظیفه دارند در برابر اهانت کنندگان اقدام عملی انجام داده و تصمیم قاطعی در برابر استکبار جهانی بگیرند.

حجت‌الاسلام میرعمادی با تاکید بر این‌که باید مسلمانان به خودشان بیایند و هوشیار باشند، گفت: در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی باید مسلمانان بیداری، قدرت و انسجام خود را حفظ کنند.

captcha