برگزیدگان قرآنی دانشگاه علمی ـ کاربردی تجلیل شدند
کد خبر: 2822412
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲
همزمان با دهه فجر؛

برگزیدگان قرآنی دانشگاه علمی ـ کاربردی تجلیل شدند

گروه دانشگاه: رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی همزمان با دهه فجر از ۲۳ دانشجوی برگزیده ملی و بین‌المللی دانشگاه در حوزه‌های قرآنی و هنرهای نمایشی تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، همزمان با دهه فجر در مراسم تقدیر از 23 دانشجوی برگزیده ملی و بین‌المللی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی در حوزه‌های قرآنی و هنرهای نمایشی دکتر محمد اخباری، رئیس این دانشگاه با اشاره به اینکه دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی به جهت مهارتی بودن، با دانشگاه‌های نظری و تئوری محور، بسیار متفاوت است تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا دانشگاه نسل سوم را راه‌اندازی و توسعه دهیم تا بتوانیم به تجاری‌سازی علم بپردازیم.
رئیس دانشگاه جامع عنوان کرد: تلاش مدرسان و دانشجویان دانشگاه برای خلق آثار بدیع و فاخر به‌ویژه ارائه دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه فرهنگ و هنر ارزشمند و ستودنی است. حضور مؤثر دانشجویان دانشگاه با بهره‌گیری از آموزش‌های علمی و کاربردی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، بیانگر ظرفیت‌های گسترده دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی است.
اخباری با اشاره به اینکه بهره‌گیری از ظرفیت هنر و توانمندی هنرمندان دانشگاه، در فرهنگ‌سازی حایز اهمیت بسیاری است، از دانشجویان علمی ـ کاربردی خواست همچنان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی با نام دانشگاه حضوری فعال داشته باشند  و تلاش کنند تا با زبان هنر، مهارت و مهارت‌آموزی را به یک دغدغه ملی تبدیل کنند.
وی همچنین بر حمایت دانشگاه از دانشجویانی که با اتکا به مهارت خود، ایجاد شغل می کنند تأکید کرد.

captcha