راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهرهای لرستان آغاز شد
کد خبر: 2835876
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
هم‌زمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهرهای لرستان آغاز شد

گروه اجتماعی: هم‌زمان با سراسر کشور، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، صبح امروز چهارشنبه، ۲۲ بهمن در شهرهای استان لرستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، هم‌زمان با سراسر کشور مردم شهرهای لرستان با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

راهپیمایان بار دیگر با سردادن شعارهای انقلابی و اسلامی تبعیت و بیعت دوباره خود با رهبری و حمایت همه جانبه از نظام و انقلاب اسلامی را اعلام کردند.

شعارها با عناوین مختلف از جمله الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، توسط راهپیمان سرداده می‌شود.

همچنین پلاکاردهایی با عناوین مختلف حمایت از نظام و از تیم مذاکره کننده نیز در دست راهپیمایان است و آدمک‌های اسراییل و آمریکا نیز در میان حمعیت عظیم راهپیمایان دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در حاشیه این راهپیمایی در جمع خبرنگاران با تبریک یوم الله 22 بهمن، گفت: مردم لرستان بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن جلوه‌هایی از وحدت، اتحاد، هم‌دلی و یکپارچگی خود را به نمایش گذاشتند.
وی افزود: مردم در راهپیمایی امسال سرزنده‌تر و بالنده‌تر از گذشته حضور یافته‌اند تا به دشمنان انقلاب اعلام کنند همچنان نسبت به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام و رهبری وفادار هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی ادامه داد: دشمنان انقلاب بدانند تا زمانی‌که این مردم با بصیرت و هوشیار در صحنه هستند آن‌ها راه به جایی نخواهند برد.
همچنین، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان در جمع خبرنگاران با تبریک 22 بهمن گفت: باید این حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را ارج نهیم چراکه این حضور مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن باعث اقتدار نظام و بیعت دوباره با امام، رهبر و شهیدان انقلاب است.

یادآور می‌شود، راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در خرم‌آباد از ساعت 10 از میدان شهدا به‌سمت میدان 22 بهمن آغاز شده و سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی می‌باشد.

در بروجرد حجت‌الاسلام ترابی، امام جمعه شهرستان، در دورود حجت‌الاسلام تقوی، معاون گزینش شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، در ازنا حجت‌الاسلام هراتی‌مطلق، امام جمعه شهرستان، در الیگودرز حجت‌الاسلام کرمی، مسئول نماینددگی ولی‎فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان سخنران مراسم است.

همچنین، سخنران مراسم راهپیمایی در پل‌دختر، حجت‌الاسلام لروند، امام جمعه شهرستان، در کوهدشت، حجت‌الاسلام طهماسبی، امام جمعه شهرستان، در سلسله، حجت‌الاسلام موسوی، امام جمعه شهرستان، در دلفان، سوری، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، در چگنی حجت‌الاسلام حسین‌زاده آملی، امام جمعه شهرستان و در رومشگان نیز حجت‌الاسلام مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان است.

captcha