ارتقای فرهنگ شهرنشینی با حمایت از فعالان مذهبی و فرهنگی
کد خبر: 3077838
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

ارتقای فرهنگ شهرنشینی با حمایت از فعالان مذهبی و فرهنگی

کانون خبرنگاران نبأ/ محمد رجبی: در یک اقدام فرهنگی و به همت کانون فرهنگ و پیشرفت و با همکاری اداره میراث فرهنگی دشتستان و شهرداری برازجان، مسابقه نقاشی ویژه مسافران نوروزی در پارک آزادی (ورودی برازجان) برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، در این مراسم که قلی‌پور، بازرس استانداری بوشهر، سیده خدیجه حسینی، رئیس شورای اسلامی استان بوشهر و شهر برازجان، سعادت، رئیس اداره میراث فرهنگی دشتستان و عبدالکریم اسفندیاری، مسئول واحد فرهنگی شهرداری برازجان حضور داشتند، استقبال میهمانان نوروزی از این اقدام فرهنگی چشمگیر بود.

قلی پورضمن اعلام حمایت از اقدامات فرهنگی و کانون پیشرفت فرهنگ، اهتمام استانداری بوشهر نسبت به مقوله فرهنگ را یادآور شد و از پیگیری مسائل و مشکلات این کانون از طریق استانداری بوشهر خبر داد.

حسینی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری چنین برنامه‌هایی، حمایت کامل شورای اسلامی برازجان از اقدامات فرهنگی را اعلام و افزود: حمایت از فعالان مذهبی فرهنگی، باعث ارتقای فرهنگ شهرنشینی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی برازجان، با توجه به در پیش بودن مناسبت‌های مذهبی، از کانون پیشرفت فرهنگ دعوت کرد که با همکاری شورا، نسبت به برگزاری چنین مراسمی اقدام کند.

وی همچنین از مسئولان کانون دعوت کرد تا در جلسات و کمیسیون‌های فرهنگی شورا حضور پیدا کرده و به تشریح و معرفی برنامه های خود و جلب حمایت بیشتر اعضای شورا بپردازند.

سعادت، رئیس اداره میراث فرهنگی دشتستان که تاکنون همکاری‌های مؤثری با این کانون در اجرای تورهای گردشگری برای مسافرین نوروزی و شهروندان برازجانی داشته است، از ادامه حمایت و همکاری‌های صمیمانه گسترده تری با کانون و سایر نهادها و دلسوزان عرصه فرهنگ خبر داد.

در پایان علی محمدی، مدیر کانون «پیشرفت فرهنگ» دشتستان با ابراز خرسندی از حضور مسئولین استان و شهرستان در برنامه‌های ارتقاء و پیشرفت فرهنگی در برازجان، تشکر کرد و با ارائه گزارش اجمالی از فعالیت‌های انجام گرفته توسط این کانون، خواستار حمایت‌های عملی بیشتر مسئولان در این زمینه شد.

captcha