کلاس‌های شعبه انقلاب جامعةالقرآن استان تهران فردا آغاز می‌شود
کد خبر: 3177912
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

کلاس‌های شعبه انقلاب جامعةالقرآن استان تهران فردا آغاز می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: کلاس‌های شعبه انقلاب جامعةالقرآن الکریم و اهل‌‌البیت(ع) استان تهران از فردا آغاز می‌شود.

اعظم جلولی، مسئول شعبه انقلاب جامعةالقرآن الکریم و اهل‌‌البیت(ع) استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به آغاز کلاس‌های این شعبه از سه‌شنبه، اول اردیبهشت‌ماه، ادامه داد: پنج دوره جدید شامل دو کلاس حفظ موضوعی قرآن به روش اشاره ویژه مقاطع سنی 4 تا 6 سال و دو دوره خطابه‌خوانی ویژه خردسالان چهار سال تمام از جمله این دوره است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 20 کلاس قرآن ویژه خردسالان پسر تا مقطع سنی هشت سال و دختران نوجوانان در این مرکز برگزار شده است، اظهار کرد: یک دوره روخوانی قرآن نیز در این ترم برگزار می‌شود.

جلولی تصریح کرد: خردسالان علاقه‌مند جهت ثبت نام در این دوره‌ها می‌توانند به‌صورت حضوری به این شعبه واقع در میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی، خیابان لبافی‌نژاد، بن‌بست دوم، پلاک 25 مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره 66926337 تماس بگیرند.

وی یادآور شد: خردسالان از چهار سال تمام می‌توانند در این شعبه نام نویسی کنند و پسران تا مقطع اول ابتدایی پذیرش می‌شوند و پس از آن به واحد آقایان معرفی می‌شوند و دختران نیز پس از این مقطع سنی به شعبه امام حسین(ع) که مختص نوجوانان و جوانان است، معرفی می‌شوند.

captcha