عشق به بشردوستی؛ دلیل حضور جوانان در برنامه‌های هلال احمر
کد خبر: 3191076
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱

عشق به بشردوستی؛ دلیل حضور جوانان در برنامه‌های هلال احمر

گروه اجتماعی: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: عشق به همنوع و علاقه به فعالیت‌های بشردوستی در بین جوانان کردستانی از ویژگی‌های جوانان این خطه است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حسن خدابنده‌لو، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در نشست ارزیابی و هم‌اندیشی سرتیم‌های نوروزی جوانان در شهرستان مرزی مریوان اظهار کرد: جوانان کردستانی درسرما و برفی که در ایام نوروز در استان شاهد آن بودیم، شبانه روز و بدون هیچ وقفه ای خدمات ایمنی و سلامت را به مسافرین ارائه می دادند، که نشان از غنای فرهنگ این منطقه است. 
وی افزود: جوانان جمعیت هلال احمر علیرغم طوفان و کولاک شدید و وضعیت جوی منطقه در ایام نوروزی در بسیاری ازشعب 2 الی 3 مرتبه چادرها را برپاکردند، تا خدماتشان را بی وقفه ادامه دهند.
بابک قنبری، معاون امور جوانان استان نیز در این نشست با اشاره به ارزیابی های بعمل آمده درطرح امسال ذکر کرد: با هماهنگی های بعمل آمده، ارزیابی از پست‌های نورزوی از روزهای اول اجرای طرح آغاز و تا پایان طرح ادامه داشته که نتایج حاصله نشان از فعالیت خوب اعضای جوانان در این ایام است.
در ادامه این نشست جوانان با حضور معاون امور جوانان استان، کارشناسان جوان و مسئولین امور جوانان شعب در خصوص مسائل و ایده های نو و خلاقانه ای که میتوان در راستای هرچه بهتر اجرا کردن طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی موثر باشد با هم به تبادل نظر پرداختند.

captcha