برپایی نمایشگاه پوستر «خلیج همیشه فارس» در نگارخانه اندیشه
کد خبر: 3247309
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

برپایی نمایشگاه پوستر «خلیج همیشه فارس» در نگارخانه اندیشه

گروه هنر: نمایشگاه گروهی پوستر با عنوان «خلیج همیشه فارس» با تلاش کارگروهی از دانشجویان رشته گرافیک در نگارخانه اندیشه دایر شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، در این نمایشگاه 21 اثر گرافیکی و تایپو‌گرافی از هنرمندان گروه هنری پارس، با موضوع «روز ملی خیلج فارس» طراحی و در نگارخانه اندیشه به مدت هفت روز از 10 تا 17 اردیبهشت به نمایش گذاشته شده است.

این پوسترها در قطع 70×50 به منظور حمایت از نام و هویت خلیج فارس و پاسداری از میراث فرهنگی، معنوی، تمدن، تاریخ و تمامیت ارضی کشور پهناور ایران، که اقتدار نظام اسلامی کشور عزیزمان به شمار می­‌رود، در سالروز اخراج پرتغالی‌ها از این منطقه برگزار می‌شود.

هنرمندان گروه هنری پارس نگار اسدى، سهیلا اسماعیل­‌خانلو، سرور اسکندرى، نسترن اسدی، مهسا امیرسرداری، فاطمه چگینى، الهه البرز، آرزو ترکمانى، فاطمه جراحى، مهدیه حقى، الهام دادمان‌نژاد، مریم رزاقى، حمیده زندیه، درسا عبادى، الناز عباسى، سحر کشت­دار، فرزانه مهدی­‌زاده، شکوه معصومى، لیلا مصطفى‌زاده، سیدمحمد آقاسیدعلى و سعید الله­وردی هستند. سال گذشته نیز نمایشگاه پوستری در حمایت از مردم غزه برپا کرد که مورد استقبال هنرمندان این رشته قرار گرفت.

خلیج تا ابد فارس سومین خلیج بزرگ جهان است که به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در طول تاریخ همواره نامش بر سر زبان‌ها بوده است و مردم تمام جهان آن را با نام خلیج فارس یا دریای پارس می‌شناسند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت 9 ـ 20 به فرهنگسرای اندیشه، واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه، مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88765090  تماس حاصل کنند.

captcha