امکان اعطای غرفه به تمامی مؤسسات در نمایشگاه قرآن وجود ندارد
کد خبر: 3280008
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کوششی:

امکان اعطای غرفه به تمامی مؤسسات در نمایشگاه قرآن وجود ندارد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور با توجه به اینکه منعی برای حضور مؤسسات‌ سراسر کشور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن نیست، گفت: اما متأسفانه امکان اعطای غرفه به تمامی مؤسسات وجود ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، درباره اعتراض مؤسسات در برپایی نمایشگاه قرآن در باغ موزه دفاع مقدس، گفت: مؤسسات قرآنی از این امر ناراحت هستند که امکان حضور در نمایشگاه ندارند.

وی با اشاره به اینکه بخشی به‌عنوان مؤسسات در نمایشگاه است اما امکان حضور مؤسسات قرآنی به‌معنای کامل آن مهیا نیست، ادامه داد: در این زمینه اطلاع‌رسانی کامل انجام نمی‌گیرد و امکان اعطای غرفه به تمامی مؤسساتی که تمایل و نیاز به حضور دارند، وجود ندارد.

هرساله محدودیت‌هایی ‌در برپایی نمایشگاه قرآن برای مؤسسات ‌وجود دارد

کوششی با تأکید بر اینکه هرساله محدودیت‌هایی ‌در برپایی نمایشگاه قرآن برای مؤسسات ‌وجود دارد، اظهار کرد: در بخش مؤسسات هیچ وقت غرفه‌هایی که مخصوص مؤسسات قرآنیست از 20 غرفه تجاوز نکرده است و حال اینکه ممکن است که نهادها و دستگاه‌های دولتی و شبه‌دولتی که به‌نوعی مؤسسه حساب می‌شوند در این بخش باشند اما خود مؤسسات قرآنی به‌معنای مؤسسه بیش از 20 غرفه تجاوز نکرده است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور در پاسخ به این سؤال که آیا اقدامی در این راستا انجام گرفته است؟ بیان کرد: افرادی که مسئولیت این بخش را دارند باید امکانات آن را فراهم کنند و حال آنکه تقاضاهایی از سوی اتحادیه انجام گرفته است که اگر مدیریت بخش مؤسسات در نمایشگاه قرآن به اتحادیه واگذار شود امکان حضور مؤسسات را بیشتر فراهم می‌کنیم که تاکنون جوابی دریافت نشده و تصمیمی اخذ نشده است.

دعوت از مؤسسات علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه بیست‌وسوم

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه قرآن سال گذشته نیز تصمیم‌گیری شد تا بخش مؤسسات قرآنی به اتحادیه مؤسسات داده شود اما دقیقه 90 این امر تغییر کرد، افزود: هنگامی‌که مسئولیت این بخش به اتحادیه واگذار شود عملکرد و بازخورد بهتری خواهد داشت.

کوششی در پاسخ به اینکه آیا مؤسسات از سراسر کشور امکان حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن را دارند؟ ادامه داد: منعی برای حضور مؤسسات از سراسر کشور در نمایشگاه نیست و حتی از مؤسساتی که علاقه‌مند هستند دعوت می‌کنیم، در نمایشگاه قرآن شرکت کنند و حتی سعی می‌کنیم برنامه‌های استانی را در این ایام برگزار کنیم تا اینها به این بهانه بتوانند از نمایشگاه استفاده کنند.

captcha