اعیاد شعبانیه؛ پل اتصال با معنویت
کد خبر: 3305638
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

اعیاد شعبانیه؛ پل اتصال با معنویت

گروه اجتماعی: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کوثر گفت: اعیاد شعبانیه پلی برای اتصال با معنویت است که به نحو مطلوب باید از آن در تبلیغ دینی استفاده کرد.

حجت‌الاسلام خاکی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کوثر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، گفت: اعیاد شعبانیه پلی است مبارک برای اتصال با معنویت که به نحو مطلوب باید از آن در تبلیغ دینی استفاده کرد.
وی در ادامه ضمن  تبریک این ماه مبارک اظهار کرد: اسلام با تمام خوبی‌هایش و با تمام برکاتش، بهترین ماه‌ها را در خود جای داده است، که یکی از ماه‌های مبارک ماه شعبان المعظم می‌باشد که انسان می‌تواند در این ماه خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده کند.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کوثر افزود: مولودهای مبارکی از سلاله حضرت محمد(ص) در این ماه بزرگ به وقوع پیوسته است که اعتبار و ارزش این ماه را صد چندان می‌کند، مولودهای که عرشیان بر عظمت ایشان رشک می‌برند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اداره تبلیغات اسلامی کوثر با برنامه‌ریزی منظم و دقیق سعی در برگزاری جشن‌های میلاد حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، امام سجاد(ع)، حضرت علی اکبر(ع) و نیمه شعبان میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج )را دارد و از کلیه مردم ولایت مدار و دیندار شهرستان کوثر دعوت کرد در این برنامه‌ها شرکت کنند.

captcha