لزوم بهره‌گیری از ظرفیت مراسم ترتیل‌خوانی حرم شاهچراغ(ع) جهت گرامیداشت شهدای هفتم تیر
کد خبر: 3316919
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
کریمی تأکید کرد:

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت مراسم ترتیل‌خوانی حرم شاهچراغ(ع) جهت گرامیداشت شهدای هفتم تیر

گروه اجتماعی: مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به برگزاری مراسم ترتیل‌خوانی در حرم شاهچرغ(ع) بر لزوم بهره‌گیری از این ظرفیت جهت مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حسین کریمی، مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی فارس امروز، 31 خرداد‌ماه در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر به بیان پیشنهاداتی در زمینه برگزاری مراسم این بزرگداشت پرداخت و گفت: با توجه به اینکه هر روز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در ایام ماه مبارک رمضان مراسم ترتیل‌خوانی قرآن برگزار می‌شود، می‌توان از این ظرفیت عظیم استفاده کرد.
وی افزود: روز جمعه مصادف با 5 تیرماه است و پیشنهاد می‌شود که مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر را در این روز برگزار کنیم تا بتوانیم ثواب تلاوت‌های قرآنی که در این روز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) انجام می‌شود را به روح آن شهدا نثار کنیم.
کریمی ادامه داد: همچنین، سخنرانی مراسم هفتم تیر را در این روز برگزار کنیم زیرا جمعیت بسیار خوبی در روز جمعه در این مراسم معنوی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) جمع می‌شوند به طوری که تمام فضای دو طبقه شبستان امام خمینی(ره) کاملاً پر می‌شود و این مراسم نیز به‌صورت مستقیم از صدا و سیما پخش زنده شود.
مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: همچنین، پیشنهاد می‌شود ویژه‌نامه به‌مناسبت این ایام تهیه شود تا در روز جمعه در میان نمازگزاران توزیع شود.

captcha