جلسه روزانه ترتیل خوانى قرآن در حرم امام علی(ع) + عکس
کد خبر: 3318123
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

جلسه روزانه ترتیل خوانى قرآن در حرم امام علی(ع) + عکس

گروه جامعه: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جلسه روزانه ترتیل‌خوانى یک جزء از کلام الله مجید در رواق ابوطالب علیه السلام واقع در حرم مطهر امام علی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه سالیانه ترتیل‌خوانى قرآن کریم که طى ایام ماه مبارک رمضان در رواق حضرت ابوطالب (مسجد بالاسر) حرم امیرمومنان علی(ع) برگزار مى‌شد، امسال نیز با حضور تولیت و جمعى از مسئولان آستان و صدها نفر از مجاوران و زائران بارگاه مطهر امام علی(ع) برگزار می‌شود.

عبدالهادى العابدى مسئول کمیته اجرایى این جلسه در این رابطه به واحد اطلاع رسانى آستان گفت: دارالقرآن آستان علوى هر سال جلسه ترتیل خوانى کلام الله مجید را طى ایام ماه مبارک رمضان بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در رواق حضرت ابوطالب (علیه السلام) برگزار مى‌کند.

وى افزود: جلسه امسال نیز در همین مکان و با حضور ده‌ها نفر از قاریان و داوران بین‌المللى مسابقات قرآن کریم برگزار مى‌شود و هر روز میزبان چهار نفر از این قاریان هستیم که توسط کمیته اجرایى جلسه برگزیده شده‌اند.

العابدى در ادامه گفت: خادمان بخش تبلیغات به منظور پخش زنده این جلسه در شبکه‌های ماهواره‌اى تلاش بى‌نظیرى از خود نشان مى‌دهند.

captcha