برپایی مراسم ترتیل‌خوانی و تفسیر قرآن کریم در جهاد دانشگاهی فارس
کد خبر: 3323029
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

برپایی مراسم ترتیل‌خوانی و تفسیر قرآن کریم در جهاد دانشگاهی فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم ترتیل‌خوانی و تفسیر قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان به‌صورت روزانه در مجموعه جهاد دانشگاهی استان فارس برگزار می‌شود.

محمدجواد رعیتی، مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، ضمن تکریم ایام بهار قرآن، گفت: با توجه به اینکه رمضان، ماه قرآن کریم است لذا همه ساله برنامه‌های قرآنی متنوعی در این ایام برای جهادگران فارس برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها برگزاری مراسم ترتیل‌خوانی و جزءخوانی قرآن کریم در ساعات اولیه صبح است که با همکاری دانشکده علوم پزشکی شیراز در مسجد این دانشکده برگزار می‌شود. همچنین بعد از اقامه نماز ظهر و عصر نیز تفسیر سوره حجرات توسط استاد یزدانی، از اساتید برجسته دانشگاه در محل مسجد امام باقر(ع) دانشکده پزشکی شیراز و با حضور جهادگران فارس برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی فارس خاطرنشان کرد: هر دو برنامه مذکور با همکاری مشترک جهاد دانشگاهی فارس و دانشکده پزشکی شیراز برگزار می‌شود. علاوه بر این‌ها جهاد دانشگاهی فارس در طول ایام سال و به‌صورت هفتگی جلسات تفسیر را در صبح‌های شنبه از ساعت 7:30 تا 9 با حضور جهادگران این نهاد برگزار می‌کند.

captcha