کوچک شمردن گناه از بزرگترین تله‌های شیطان است
کد خبر: 3323368
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
محبی:

کوچک شمردن گناه از بزرگترین تله‌های شیطان است

گروه اندیشه: مدرس حوزه‌های علمیه استان زنجان با بیان اینکه کوچک شمردن گناه از بزرگترین تله‌های شیطان است، گفت: نباید در گناه کردن تصور کنیم که یک شب هزار شب نمی‌شود، چرا که ممکن است در همین حال انسان بمیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی محبی،مدرس حوزه‌های علمیه استان زنجان،روز گذشته،13 تیر در حسینیه اعظم زنجان،با بیان اینکه شیطان آفت انسانیت است،اظهار کرد: قلاب شیطان برای صید انسان‌ها، متفاوت است و بر اساس شرایطی که انسان‌ها دارند، آنها را صید می‌کند.
وی با بیان اینکه کوچک شمردن گناه از بزرگترین تله‌های شیطان است، اضافه کرد: نباید در گناه کردن تصور کنیم که یک شب هزار شب نمی‌شود، چرا که ممکن است در همین حال انسان بمیرد. اگر انسان خداوند را یاد کند، شیطان فرار می‌کند، ولی اگر ترس از خداوند در قلب انسان نباشد، شیطان بر او حاکم می‌شود.
این مدرس حوزه‌های علمیه استان زنجان تصریح کرد: هر چیزی آداب خاصی دارد و ورود به حرم ائمه معصومان (ع) اذن دخول دارد که باید آن را رعایت کرد. علامت اذن ائمه معصومان (ع) شکستن دل است اگر حال انسان عوض نشد، یعنی اجازه دخول داده نشده است.
حجت‌الاسلام محبی در پایان با اشاره به درگیری‌های موجود در سوریه، یادآور شد: دشمن اعلام کرده است که رسیدن به حرم امام رضا (ع) هدف ما است.امنیت بزرگترین نعمت در کشور است، خطر در کمین است، پس باید برای امنیت دعا کرد.

captcha