اجرای طرح «همیان مولا» در کمیته امداد پل‌دختر
کد خبر: 3327306
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶

اجرای طرح «همیان مولا» در کمیته امداد پل‌دختر

گروه اجتماعی: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پل‌دختر از اجرای طرح «همیان مولا» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی‌میرزا خدایی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پل‌دختر روز یکشنبه، 21 تیرماه در جمع خبرنگاران در رابطه با این طرح گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پل‌دختر به ‌مناسبت فرارسیدن ایام ماه رمضان برنامه‌های مختلفی را در راستای دستگیری از نیازمندان و محرومان اجرا می‌کند که یکی از این برنامه‌ها، اجرای طرح «همیان مولا» برگرفته از سیره عملی مولای متقیان حضرت علی(ع) است.
وی افزود: هدف از اجرای این طرح، الگوپذیری از ائمه اطهار(ع)؛ به‌ویژه حضرت امیرالمؤمنین(ع) پیرامون مساعدت به فقرا و نیازمندان، احیا کردن ارزش‌های والای اسلامی و انسانی، تشویق و ترغیب نیکوکاران و خیّرین و مشارکت هر چه بیشتر آنها در یاری رساندن به نیازمندان است.
مدیر کمیته امداد شهرستان پل‌دختر با اشاره به این‌که طرح همیان مولا برای تامین سبد غذایی خانواده‌های نیازمند و با بهره‌گیری از ظرفیت مساجد و مراکز نیکوکاری اجرایی می‌شود، تصریح کرد: این طرح به تاسی از سیره امیرالمومنین(ع) و بهره‌مندی بیشتر نیازمندان و مددجویان از فیوضات این ماه مبارک در حال اجرا است.
وی بیان داشت: در سبدهای مذکور جیره خشک و یا سبد غذایی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند قرار داده می‌شود.
خدایی با تأکید بر عزم جدی کمیته امداد برای کمک‌رسانی به همه خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان، از تمام خیرین و توانمندان شهرستان پلدختر به منظور یاری رساندن به این نهاد و مشارکت در ثواب این عمل خیرخواهانه دعوت کرد و گفت: کمیته امداد منتظر دستان سخاوتمند مردم نیکوکار پل‌دختر است.
وی در ادامه بیان کرد: طرح‌های دیگری مانند اکرام ایتام، محسنین، شفا، کوثر، مفتاح‌الجنه و اطعام و افطار نیازمندان از جمله طرح‌هایی است که در کنار دیگر خدمات کمیته امداد در ماه رمضان در شهرستان پلدختر اجرا می‌شود.

خدایی در پایان یادآور شد: همچنین، این نهاد در ماه رمضان اقدام به دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران و نیکوکاران برای توزیع بین نیازمندان می‌کند.

captcha