اعطای ۸۰ میلیارد ریال وام اقتصاد مقاومتی به یک هزار متقاضی هرمزگانی
کد خبر: 3331540
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳

اعطای ۸۰ میلیارد ریال وام اقتصاد مقاومتی به یک هزار متقاضی هرمزگانی

گروه اجتماعی: مسئول بسیج سازندگی هرمزگان گفت: طرح‌های مقاومتی با هزینه‌ای بالغ بر هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۶درصد امکان ارائه به یک هزار نفر متقاضی را دارد.

محمدرضا آران، مدیر بسیج سازندگی هرمزگان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان با اشاره تحریم‌های یک جانبه دشمن علیه کشور گفت: اقتصاد مقاومتی نیاز اساسی کشور برای مقابله با فشار اقتصادی و توطئه‌های دشمن دشمن است.
وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های مردمی و حمایت از صنایع تولیدی تأثیر بسزایی در رونق و شکوفایی اقتصاد کشور دارد، گفت:  اقتصاد مقاومتی در استان هرمزگان را در دو عرصه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی می‌توان دنبال کرد.
مدیر بسیج سازندگی هرمزگان عنوان کرد: طرح‌های مقاومتی با هزینه‌ای بالغ بر 8 میلیارد و 500 میلیون تومان با کارمزد 16درصد امکان ارائه به یک هزار نفر متقاضی تا سقف 7 میلیون پرداخت می‌شود.
وی تأکید کرد: صنایع تبدیلی در زمینه پودر کردن، بسته‌بندی، خشک کردن، اسانس‌گیری، شربت و شیرینی، ریسندگی، بافندگی، روغن‌گیری و … است که 2 میلیارد و 170 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
آران بیان کرد: افراد متقاضی وام ‌ای اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی می‌توانند از طریق بسیج سازندگی و حوزه های مقاومت اقدام کنند.
مدیر بسیج سازندگی هرمزگان یادآور شد: در استان هرمزگان 450 عرصه تا حالا پرورش ماهی، شترمرغ و 3 عرصه صنایع تبدیلی فعال است که به متقاضیان 30 میلیون تومان وام ارائه می‌شود.

captcha