برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی «قرار دیدار» با محوریت ترویج فرهنگ نماز
کد خبر: 3342863
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴
محمودی‌فر خبر داد:

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی «قرار دیدار» با محوریت ترویج فرهنگ نماز

گروه اجتماعی: رئیس اداره ارشاد ساوه گفت: مسابقه وبلاگ‌نویسی «قرار دیدار» با تأسی از احادیث و آیات نورانی قرآن و با محوریت نماز برگزار می‌شود که آثار و برکات نماز و شیوه‌های دعوت به نماز جماعت صبح از‌جمله موضوعاتی است که در این مسابقه مد نظر قرار گرفته است.

حسین محمودی‌فر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با تأکید بر لزوم تبلیغات نوین و جذاب در اشاعه مفاهیم دینی گفت: اداره ارشاد شهرستان ساوه با همکاری مرکز دیجیتال فرهنگی و به‌منظور حـفظ و اشاعه فرهنگ نورانی نماز و تأثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی مسابقه‌ وبلاگ نویسی را طراحی کرده است.

وی ادامه داد: این مسابقه تحت عنوان«قرار دیدار» با تأسی از احادیث و آیات نورانی قرآن کریم و با محوریت نماز برگزار می‌شود که  اشعار نماز، آثار و برکات نماز، شیوه‌های دعوت به نماز جماعت صبح از جمله موضوعاتی است که در این مسابقه مد نظر قرار گرفته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: شرکت در مسابقه وبلاگ‌نویسی برای عموم افراد بالای 13 سال آزاد است و هدف عمده از برگزاری آن اشاعه فرهنگ نورانی نماز در فضای مجازی است که با بیان خاطرات و داستان‌های نماز و نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس به‌دنبال آن هستیم.

محمودی‌فر با اشاره به قوانین مسابقه افزود: در این مسابقه تنها وبلاگ‌ها مورد بررسی قرارداده می‌شوند و سایت و وب‌سایت از قالب مسابقه خارج است، علاوه بر این هر وبلاگ باید تنها یک مدیرداشته باشد و نام وعنوان وبلاگ مناسب شأن نماز نیز باشد.

وی ادامه داد: وبلاگی که محتوای مطالب خود را از وبلاگ‌های دیگر شرکت‌کننده در این مسابقه لینک گرفته باشند ترتیب اثرداده نمی‌شود؛ لذا تولیدی بودن آثار، استفاده از موضوعات چند رسانه‌ای و ابتکار در خلق محتوا از مهمترین معیارهای داوری خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ساوه در پایان گفت: مهلت ثبت نام و ثبت وبلاگ تا ششم آبا‌ن‌ماه سال جاری است و داوری نیز از همان روزهای اولیه تا پایان مهلت ثبت نام ادامه دارد، همچنین، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی Savehershad.ir مراجعه کنند.

captcha