برگزاری کارگاه آموزشی «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» ویژه نوجوانان خوزستانی
کد خبر: 3345744
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

برگزاری کارگاه آموزشی «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» ویژه نوجوانان خوزستانی

گروه اجتماعی: کارگاه آموزشی اعضای نوجوان مراکز کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان با محوریت «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، غلامرضا شنبدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، با بیان اینکه اردوی تابستانی اعضای نوجوان مراکز کانون سراسر استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: بیش از 55 عضو فعال نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کارگاه آموزشی استانی سه‌ روزه با محوریت «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این اردو از 9 تا 12 شهریورماه و در مجتمع فرهنگی آموزشی شیخ مرتضی انصاری دزفول برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: تدارکات و اقدامات لازم جهت برگزاری هرچه بهتر این اردو فراهم شده است و ان‌شاءالله این اردو به بهترین شکل ممکن در این مجتمع برگزار خواهد شد.

شنبدی با بیان اینکه نوجوانان با حضور در اردو، با بهره‌گیری از آداب و احکام اسلامی مهارت‌های زندگی همچون، مسئولیت‌پذیری، همدلی و همکاری را تمرین می‌کنند، افزود: نوجوانان شرکت‌کننده همچنین در این اردو ضمن شناسایی و اجرای آداب و رسوم فرهنگ بومی و تقویت حس زیبایی‌شناسی با آموزش‌های امداد و نجات و چگونگی زندگی در طبیعت آشنا می‌شوند.

این مدیرکل فرهنگی برنامه‌های اردویی را ابزاری سازنده و مفید در فراهم کردن فرصت‌های لازم برای آموختن روابط و مهارت‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان معرفی کرد و یادآور شد: اردو باعث رشد ویژگی‌های مثبت فردی شده و این قابلیت را دارد تا مجموعه‌ای از فعالیت‌های جذاب، مفرح، بانشاط و آموزشی را در خود جای دهد.

captcha