اجرای طرح «باشگاه قرآنی» در فرهنگ‌سرای قرآن آغاز شد
کد خبر: 3347098
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
ویژه پسران؛

اجرای طرح «باشگاه قرآنی» در فرهنگ‌سرای قرآن آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: اجرای طرح «باشگاه قرآنی» از امروز، ۲۸ مردادماه در فرهنگ‌سرای قرآن آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طرح باشگاه قرآنی از جمله برنامه‌های تابستانی فرهنگ‌سرای قرآن است که با حضور 50 نفر از نوجوانان و جوانان پسر پایه 9 و 10 متوسطه برگزار می‌شود.

این طرح که در مجموع طی هشت جلسه و دو روز در هفته دوشنبه و چهارشنبه برپا می‌شود از امروز، 28 مردادماه آغاز شده است. همچنین طی این دوره روخوانی و روان‌خوانی قرآن آموزش داده می‌شود.

از اساتید این باشگاه قرآن، مجید خدایاری، علی‌اکبر توپچی و سعید زکی‌لو هستند که اصول و قواعد روخوانی و روان‌خوانی قرآن را به متقاضیان آموزش می‌دهند همچنین حجت‌الاسلام آجرلو نیز مباحث احکام را برای این گروه سنی تبیین می‌کند. برپایی اردوهای ورزشی، مسابقات قرآنی و ورزشی و اجرای سایر برنامه‌های رفاهی و تفریجی از دیگر برنامه‌هاییست که طی اجرای این طرح عملیاتی می‌شود.

این طرح، اولین بار است انجام شده که فراخوان آن از طریق مؤسسات و مساجد و جلسات سنتی قرآن انجام شد که در صورت موفق‌آمیز بودنش، برای فصل جدید از متقاضیان نام‌نویسی به عمل می‌آید و افرادی هم که در ترم اول این دوره موفق بوده‌اند به دوره بعدی باشگاه قرآنی راه پیدا می‌کنند.

یادآور می‌شود، فرهنگ‌سرای قرآن در خیابان قزوین، نرسیده به سه‌راه آذری، نبش خیابان کاظمی واقع شده است و علاقه‌مندان برای اطلاع از سایر برنامه‌های این فرهنگ‌سرا می‌توانند با شماره‌های 3 -55775141 تماس بگیرند.

captcha