۱۰۰ همدانی در مسابقه تفسیر قرآن نورالهدی ثبت‌ نام کردند
کد خبر: 3354533
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

۱۰۰ همدانی در مسابقه تفسیر قرآن نورالهدی ثبت‌ نام کردند

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از ثبت نام بیش از ۱۰۰ نفر در مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم نورالهدی خبر داد.

کاظم صفایی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: مسابقه نورالهدی که یکی از بزرگترین مسابقات تفسیری کشور است که در همدان بیش از ۱۰۰ نفر در هشتمین دوره مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم نورالهدی ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: آزمون این مسابقه آبان‌ به‌ صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، سؤالات مسابقه به‌ صورت چهارگزینه‌ای بوده و فاقد امتیاز منفی است، تعداد سؤالات در رشته تفسیر یک جزء ۴۰ مورد و در رشته تفسیر سه جزء ۱۰۰ مورد است.

صفایی عنوان کرد: به تمامی افرادی که در رشته تفسیر یک جزء امتیاز ۲۸ به بالا و در رشته سه جزء امتیاز ۷۰ به بالا را کسب کنند گواهینامه آشنایی با تفسیر قرآن کریم در سطح اجزای مورد مسابقه اعطا خواهد شد.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان تأکید کرد: تمامی شرکت‌کنندگان باید در روز آزمون، کارت ورود به جلسه آزمون و مدرک شناسایی معتبر را به همراه داشته باشند.

captcha