اعزام دومین کاروان حج تمتع استان مرکزی به سرزمین وحی
کد خبر: 3357216
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
دلپاک عنوان کرد:

اعزام دومین کاروان حج تمتع استان مرکزی به سرزمین وحی

گروه اجتماعی: رئیس سازمان حج و زیارت استان مرکزی گفت: دومین کاروان 142 نفری حج استان صبح امروز از طریق فرودگاه اصفهان به سرزمین وحی اعزام شدند و آخرین گروه نیز 22 شهریور ماه از تهران اعزام خواهند شد.

خلیل دلپاک رئیس سازمان حج و زیارت استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا )، از استان مرکزی با اشاره جایگاه حج در اسلام  گفت: سنت حج جدا از اینکه یک واجب  شرعی است استحکام و اتحاد ملت مسلمان را در برابر دشمنان به همراه دارد.

وی در خصوص  جزئیات اعزام دومین اعزام کاروان حج تمتع استان مرکزی عنوان کرد:  اعزام دومین کاروان حج استان صبح امروز 11 شهریور ماه از طریق فرودگاه شهر اصفهان انجام شد. این کاروان از جمعیت 142 نفری تشکیل شده است که می‌بایست زائران سه الی چهار ساعت قبل از آغاز پرواز در فرودگاه حضور پیدا می‌کردند.

دلپاک ادامه داد: اولین کاروان حج تمتع استان مرکزی با جمعیت متشکل از 118 نفر در اول شهریور ماه سال جاری در ساعت ده صبح از فرودگاه امام خمینی اعزام شده است. آخرین گروه نیز در تاریخ 22 شهریور ماه نیز از تهران اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان حج و زیارت استان بیان کرد: در کاروان حج تمتع امسال جمعیت یک هزار و 175 نفردر غالب 9 کاروان که 6 کاروان از شهر اراک و سه کاروان از شهرستان‌های ساوه، خمین ، دلیجان و محلات جهت انجام مناسک حج در سرزمین وحی حضور پیدا می‌کنند.

این مقام مسئول در پایان تأکید کرد: با توجه به فتنه‌انگیزی دشمنان در بین مسلمانان باید در حفظ وحدت جامعه‌ اسلامی تلاش کرد و حاجیان باید با صبر و پرهیز از هرگونه تنش و رفتار مخاطره‌آمیز مناسک حج را انجام دهند.

captcha