هدف دشمن ایجاد حاکمیت دوگانه در کشور است
کد خبر: 3379549
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱

هدف دشمن ایجاد حاکمیت دوگانه در کشور است

گروه سیاسی: امام‌جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه دشمن و استکبار با عوامل خود در جامعه اختلاف ایجاد می‌کند، گفت: دشمن می‌خواهد حاکمیت دوگانه در کشور درست کند و ایران را سوریه کند و در حال حاضر هم هدف اصلی آنان ایران است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی رضایی، امام جمعه بیرجند عصر روز گذشته، 12 مهرماه در مراسم یادبود پنج تن از جان‌باختگان استان در فاجعه منا و یک جان‌باخته حادثه سقوط جرثقیل در مسجد الحرام، گفت: در روزهایی که همه مردم ایران منتظر آمدن حاجیان خود هستند قلب مردم و خانواده‌ها داغدار شده است.



وی با بیان اینکه در روزهای گذشته هزاران نفر از حجاج بیت‌الله الحرام در منا جان خود را از دست دادند، بیان کرد: دولت عربستان و آل‌سعود که افتخار دارند خادمین حرمین شریفین هستند با بی‌کفایتی خود نشان دادند لیاقت خادم حرمین بودن را ندارند.



امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در سرزمین امن الهی کسی حق ندارد حتی به برگ گیاهان آسیب بزند، افزود: حاجیان بعد از گذراندن روز عرفه و شب مشعر در روز عید قربان به منا سرزمین آرزوها و نابود کردن شیاطین و قربانی و ایثار وارد شدند اما خودشان قربانی شدند.



رضایی با تأکید بر اینکه دشمن و استکبار با عوامل خود در جامعه اختلاف ایجاد می‌کند، متذکر شد: دشمن می‌خواهد حاکمیت دوگانه در کشور درست کند.



وی با بیان اینکه باید عاقلانه و مدبرانه عمل کنیم و از تفرقه پرهیز شود، افزود: برخی افراد با سخنان خود متأسفانه آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و به اختلافات دامن می‌زنند.



امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه آل‌سعود خائن باید برای فاجعه منا و جان‌‌‌‌باختن هزاران نفر از حجاج جهان اسلام عذرخواهی رسمی کند، گفت: اگر علت حادثه منا را مشخص نکنند، معلوم خواهد شد دست‌های پنهان در کار است.

captcha