جلسات خانگی قرآن به سمت بقاع سوق داده می‎‌شوند
کد خبر: 3384495
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
شکری:

جلسات خانگی قرآن به سمت بقاع سوق داده می‎‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر مسابقات قرآن ناحیه دو اوقاف گفت: تلاش می‌کنیم تا جلسات خانگی قرآن به سمت بقاع سوق داده ‎‌شوند تا منسجم‌تر و با تعداد افراد بیشتری برگزار شود.

محمد شکری، دبیر مسابقات قرآن ناحیه دو اوقاف در گفت‎و گو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: مراسم اختتامیه مسابقات ناحیه دو امروز با حضور نفرات برتر و رئیس اداره اوقاف ناحیه دو قم برگزار شد.

وی ادامه داد: مسابقات امسال برای اولین‌بار به صورت ناحیه‌ای برگزار شد و تجربه اول ما محسوب می شود ولی در عین حال خوب برگزار شد.

شکری با بیان اینکه این مسابقات هم در بعد فنی و هم پشتیبانی و اجرایی خوب بود و غالب افراد از آن رضایت داشتند تصریح کرد: حدود هزار نفر در ناحیه دو ثبت نام کردند و جای تعجب داشت که به عنوان تجربه اول به خوبی برگزار شد.

دبیر مسابقات بیان کرد: ما از افراد با تجربه در برگزاری مسابقات بهره بردیم و عامل خوب برگزار شدن مسابقات نیز همین امر در کنار اخلاص مجریان بود.

وی اظهار کرد: حدود 50 نفر در همه رشته‌ها اعم از بانوان و آقایان به مرحله استانی راه خواهند یافت.

شکری در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر شفاف نبودن آئین نامه داوری در برخی رشته‌ها گفت: ائین نامه مسابقات در سایت بارگذاری شده است و در اختیار متاسبقین نیز قرار می‌دادیم.

وی افزود: مقرر شد تا جلسه‌ای با داوران بگذاریم و این جلسات با حضور فعالان قرآنی به صورت ماهانه برگزار شود و بتوانیم جلسات خانگی را به سمت بقاع سوق دهیم تا فعالیت‌های قرآنی به صورت منسجم تر و با جمعیت بیشتری برگزار شود و مباحث آموزشی مربوط به داوری نیز در حاشیه این جلسات مورد توجه قرار گیرد. 

captcha