ارائه خدمات در بستر الکترونیک به‌عنوان یک عبادت در قالب خدمت به خلق است
کد خبر: 3393793
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
عطاپور:

ارائه خدمات در بستر الکترونیک به‌عنوان یک عبادت در قالب خدمت به خلق است

گروه اجتماعی: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: ارائه خدمات در بستر الکترونیک یکی از کارآمدترین شیوه ها بعنوان یک عبادت در قالب خدمت به خلق است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، هوشنگ عطاپور، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی روز گذشته، چهارم آبان‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه ارتباط مردمی و توسعه خدمات الکترونیکی گفت: این مهم در راستای تأمین حق و حقوق شهروندی به عنوان یکی از آموزه‌های اصیل اسلامی است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی در استان این موضوع را به صورت جدی در سطح دستگاه‌های استانی و شهرستانی دنبال می‌کند.
وی ادامه داد: در حقیقت یکی از برنامه‌های مهم ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی برای تأمین حقوق شهروندی، برون‌سپاری خدمات دولتی و ارائه این خدمات با استفاده از فناوری‌های نوین و بدون مراجعه حضوری شهروندان به ادارات است.
عطاپور به مزایای اجرای طرح استقرار و توسعه دولت الکترونیک هم اشاره و خاطرنشان کرد: جلوگیری از اسراف و صرفه‌جویی در هزینه‌ها از جمله کاهش هزینه‌ها و حجم سفرهای درون شهری، تسریع در روند خدمات رسانی به مردم و شهروندان، آشنا شدن مردم با فرایندهای دریافت خدمات دولتی بصورت غیرحضوری، بطور کلی ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان از جمله مهمترین مزیت‌های استقرار و توسعه طرح دولت الکترونیک است که این مهم در آذربایجان غربی نیز با پیگیری استانداری و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی در حال اجراست.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: پیشگیری از بروز برخی مفسده‌ها در فضای ادارات و جلوگیری از اسراف و صرفه‌جویی در هزینه‌ها از مزایای اجرای طرح استقرار و توسعه دولت الکترونیک در نظام اداری است.

captcha