نفرات برگزیده دومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران کردستان معرفی شدند
کد خبر: 3447947
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

نفرات برگزیده دومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران کردستان معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان، ورزشکاران و جوانان استان کردستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، دومین دوره مسابقات قرآن کریم جوانان و ورزشکاران در‌ رشته‌های قرائت ترتیل، اذان، حفظ یک جزء، حفظ سه جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20جزء، دل نوشته، حفظ احادیث موضوعی، حفظ آیات موضوعی و مفاهیم برگزار شد.
در این مسابقات 76 نفر از شهرستان‌های تابعه استان در گروه سنی آقایان و بانوان بین 15 تا 29 سال به رقابت با یکدیگر پرداختند.
در پایان این دوره از مسابقات قرآنی پیمان احمدی در قرائت، عبدالقدوس حسینی در ترتیل و هدی زرعی در حفظ یک جزء از سنندج، سیامک امین‌پور از دیواندره در اذان، مهدی آقاعلی از قروه در حفظ سه جزء و احمد حین‌زاده در مفاهیم از بیجار به عنوان نفرات برگزیده بخش ورزشکاران معرفی شدند.
در بخش جوانان این دوره، عبدالباسط مرادی از سقز و بیگرد محمودیان از دیواندره در حفظ سه جزء، حمید عطایی در اذان از سنندج، پیمان قیطاسی و روناک امامی در مفاهیم و مریم قیسوندی از کامیاران در بخش احادیث موضوعی عناوین اول را کسب کردند و روژیا لطفی‌زر از سنندج در بخش کارکنان در احادیث موضوعی مقام اول را به خود اختصاص داد.
در این مسابقات قرآنی امین اسدی، اسماعیل تمهیدی، احمد احمدیانی، محی‌الدین رضایی، شایسته درویشی، ژاله حیدری‌مقدم و زهرا منبری به داوری پرداختند.
بر اساس این گزارش، دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان، ورزشکاران و جوانان استان کردستان با نظارت هیأت اعزامی از تهران حبیب مهکام و محبوبه کاتب برگزار شد.
گفتنی است؛ نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات کشوری که در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

captcha