تقارن هفته بسیج با حرکت زائران اربعین، فرصت مناسبی برای خدمت به زائران است
کد خبر: 3453525
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
درمنان:

تقارن هفته بسیج با حرکت زائران اربعین، فرصت مناسبی برای خدمت به زائران است

گروه اجتماعی: فرماندار پل‌دختر با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ناامن جلوه دادن منطقه و جلوگیری از شرکت مردم در پیاده‌روی اربعین، گفت: متقارن شدن حرکت زائران اربعین حسینی با هفته بسیج فرصت مناسبی برای خدمت به زائران امام حسین(ع) است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، نورالدین درمنان، فرماندار پل‎دختر دوشنبه، در جلسه گرامی‌داشت هفته بسیج شهرستان پل‌دختر که در فرمانداری برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یک فرهنگ ارزشمند و مقدس که همه باید خود را با این فرهنگ عجین کنیم .
وی بیان کرد: متقارن شدن حرکت زائران اربعین حسینی با هفته بسیج فرصت مناسبی برای خدمت به زائران امام حسین(ع) است.
فرماندار پل‌دختر با بیان این‌که حرکت بسیجیان نشئت گرفته از فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین(ع) است، تصریح کرد: امروز اگر زائران امام حسین(ع) به‌راحتی می‌توانند به زیارت ائمه در عتبات بروند این به پشتوانه حکومت اسلامی ایران، بسیج و تبعیت از رهبر انقلاب است.
درمنان عنوان کرد: دشمنان اسلام برای جلوگیری از گسترش و بیداری مسلمین به فکر توطئه و ناامن جلوه دادن منطقه افتاده و قصد دارد مردم را از شرکت در پیاده‌روی اربعین باز دارد.
فرماندار پل‌دختر با بیان این‌که بسیج در هر عرصه‌ای که ورود پیدا می‌کند موفق است، اظهارکرد: در مواجه با وضعیت‌های بحرانی و اضطراری از قبیل سیل، زلزله و دیگر حوادث طبیعی وانسانی بسیج همیشه پای کار بوده و نقش آنان در انجام امورات مؤثر است.
وی تاکید کرد: دلیل اصلی موفقیت بسیج تبعیت از رهبری است که این چنین می‌توانند به2صورت موفقیت‌آمیز در هر برنامه‌ای عمل کنند.
وی یادآور شد: اگر سران کشورهای قدرتمند دنیا حاضر به مذاکره با ایران می‌شوند به‌خاطر وحدت، آگاهی ملت و تبعیت آن‌ها از رهبری است هر چند از نظر تجهیزات نظامی کشور ما بسیار پیشرفت کرده است.

captcha