۱۰ هزار نفر در قالب اردوهای جهادی به جنوب و غرب اعزام شدند
کد خبر: 3455042
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

۱۰ هزار نفر در قالب اردوهای جهادی به جنوب و غرب اعزام شدند

گروه اجتماعی: امسال ۱۰ هزار نفر در قالب اردوهای جهادی به جنوب و غرب اعزام شدند، همچنین تعداد یک‌هزار و ۵۰۰ حلقه صالحین سازماندهی شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، حسن برزگر، فرمانده سپاه ناحیه همدان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان، عنوان کرد: امسال بیش از 10 هزار نفر در قالب اردوهای جهادی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب اعزام شدند.

وی افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی 1.5 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت وام اختصاص یافت، در زمینه محرومیت‌زدایی و کمک به مرمت و بازسازی مدارس تعداد 751 نفر در اردوهای جهادی شرکت کردند.

برزگر با تأکید بر نقش پررنگ حلقه‌های صالحین در جامعه اظهار کرد: امسال تعداد یک‌هزار و 500 حلقه صالحین سازماندهی شده است، وقتی گوشه‌ای از تفکر بسیج در کشورهای درگیر با استکبار ورود پیدا می کند ورق بر می‌گردد و همه چیز به نفع جریان مقاومت تغییر می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه باید نقش تأثیرگذار بسیج در تمام عرصه‌ها تعریف شود، افزود: باید تلاش کنیم تا این نقش را هر روز پررنگ‌تر کنیم، ساماندهی نیروهای وفادار به انقلاب و تسریع در تحقق جامعه اسلامی از وظیفه بسیج است، در این راستا باید تمام توان خود را به کار بگیریم.

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: امروز استکبار چاره‌ای جز مذاکره با ایران ندارد، چراکه ما تمام مولفه‌های ابرقدرتی آنها را خدشه‎دار کردیم، دشمنی استکبار با ما تمام‌شدنی نیست و باید هوشیار باشیم.

captcha