نظام اسلامی با محوریت ولی‌فقیه؛ زمینه‌ساز تداوم مدیریت و حاکمیت صالحان
کد خبر: 3461913
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
ابوترابی‌فرد عنوان کرد:

نظام اسلامی با محوریت ولی‌فقیه؛ زمینه‌ساز تداوم مدیریت و حاکمیت صالحان

گروه سیاسی: نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه انبیاء الهی و پیشوایان معصوم دین نماد فاخر و برجسته انسان‌های وارسته به علم در عالی‌ترین سطح از توانایی برای مدیریت جوامع بشری هستند، گفت: نظام اسلامی با محوریت ولی فقیه تداوم مدیریت و حاکمیت صالحان را در کره خاکی فراهم آورده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی امروز، دوشنبه، 30 آذر در نطق پیش از خود، با تبریک آغاز امامت پیشوای عدالت‌گستر، حضرت ولی‌عصر، امام زمان(عج)، اظهار کرد: امروز آغازی است در تداوم حکومت صالحان که بنیان آموزه‌های دینی و معارف اسلامی بر این اصل محوری و کلیدی بنا نهاده شده است.

وی افزود: انبیاء الهی و پیشوایان معصوم دین نماد فاخر و برجسته انسان‌های وارسته به علم، فضایل اخلاقی و عالی‌ترین سطح از توانایی برای مدیریت جوامع بشری هستند.

منتخب مردم تهران در مجلس ادامه داد: تداوم این اندیشه بالنده که اساس تربیت انسان و رشد پیشرفت جوامع بشری را در حکومت صالحان می‌داند در فلسفه وجودی امام (ع) تعریف شده است و نظام اسلامی در تداوم این اصل کلیدی با محوریت ولی فقیه، عادل و صالح زمینه تداوم مدیریت و حاکمیت صالحان را در کره خاکی فراهم آورده است.

ابوترابی‌فرد در پایان گفت: امیدوارم با حراست و پاسداری از این اصل محوری در دوران غیبت امام عصر(عج) و حرکت در مسیر مشعل پرفروغ ولایت فقیه که در حقیقت ولایت علم، عدالت و ولایت بالاترین سطح از صلاحیت برای مدیریت جامعه بشری است راه را برای حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) هموار کنیم.

captcha