نرم‌افزارهای ویژه نماز تکمیل می‌شود
کد خبر: 3478190
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
اولویت مرکز تخصصی نماز اعلام شد:

نرم‌افزارهای ویژه نماز تکمیل می‌شود

گروه جامعه: مدیر مرکز تخصصی نماز با اشاره به تولید 20 نرم‌افزار ویژه نماز توسط این مرکز، اولیت کاری در حوزه فضای مجازی در حوزه نماز را تکمیل این نرم‌افزارها اعلام کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر آیتی، مدیر مرکز تخصصی نماز ستاد اقامه نماز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به فعالیت‌های این مرکز در فضای مجازی گفت: این مرکز در شبکه‌های مختلف فضای مجازی فعال بوده و علاوه بر داشتن سایت قنوت (qunoot.net) تمام ستادهای اقامه نماز موظف هستند سایت مخصوص به خود را داشته باشند.

وی از تهیه نرم افزارهای ویژه برای کودکان و نوجوانان، نرم‌افزار ویژه جشن تکلیف (ویژه دختران و پسران)، نرم‌افزارهای پرسش و پاسخ و حدود 20 نرم افزار دیگر مرکز تخصصی نماز نیز سخن گفت و اعلام کرد: به فکر تکمیل این نرم‌افزارها هستیم.

حجت‌الاسلام آیتی از تهیه کتابی برای مربیان مدارس خبر داد که در آن راه‌های برگزاری بهتر جشن تکلیف برای مربیان تشریح شده است و گفت: خانواده اولین مأمن تربیت فرزند است، پس اگر خانواده جدی گرفته شود آسیب‌های کمتری متوجه بچه‌ها خواهدبود بر همین اساس تربیت مربیان و مدرسان کودک و نوجوان و تربیت اساتید حوزه خانواده در دستور مرکز تخصصی نماز قرار دارد.

captcha