آئین سومین همایش قرآنی منطقه یکم نداجا برگزار شد
کد خبر: 3480831
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

آئین سومین همایش قرآنی منطقه یکم نداجا برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: سومین همایش قرآنی و تجلیل از برترین‌های مسابقات آجا و نداجا در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جهوری اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سومین همایش قرآنی و تجلیل از برگزیدگان در مسابقات قرآن آجا و نداجا در منطقه یکم نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی با حضور حجت‌الاسلام روشندل، رئیس عقیدتی ـ سیاسی نیروی دریایی، امیردریادار دوم حسین آزاد، فرمانده منطقه و حجت‌الاسلام حیدری، مدیر عقیدتی ـ سیاسی منطقه و جمعی از خانواده‌ها، کارکنان و فرزندان برگزیده قرآنی منطقه یکم امامت این نیرو برگزار شد.
در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام روشندل گفت: اگر نتیجه تمام فعالیت‌های قرآنی در بخش‌های مختلف این باشد که افکار ما از قرآن تأثیر بگیرد و به تبع آن اعمالمان رنگ و بوی قرآن بگیرد، می‌توانیم در فعالیت‌های قرآنی موفق باشیم.
وی افزود: اگر فردی به معنای واقعی کلمه در خدمت قرآن باشد و تفسیر قرآن را از عترت گرفته باشد از هر خطا و لغزشی به درور است.
روشندل ضمن تشکر از سامانه فرماندهی و مدیریت عقیدتی ـ سیاسی و تمامی افرادی که در زمینه قرآنی گام بر می‌دارند، بیان کرد: ممکن است تلاش و عملکرد در زمینه قرآنی آثارش آنی نباشد، اما مطمئن باشید آثار آن در آینده نزدیک نمو پیدا می‌کند و تأثیرش را در زندگی انسان می‌گذارد.
امیردریادار دوم آزاد از دیگر سخنرانان این مراسم بود و گفت: در سنوات گذشته، مدیر عقیدتی ـ سیاسی منطقه یکم و کارکنان این مدیریت با نیت الهی، حسن خلق و داشتن دانش و تخصص در زمینه‌های قرآنی و فرهنگی پیشرفت روبه رشدی داشته‌اند و توانسته‌اند قرآن را در خانه و خانواده‌های کارکنان نهادینه کنند که امروز شاهد این تلاش و کسب مقام‌های برتر در سطح ارتش و نیروی دریایی هستیم.
فرماندهی منطقه یکم با اشاره به اینکه اگر یک سازمان در سطح مدیرتی برتر می‌شود با توکل و توسل به قرآن بوده است، ادامه داد: مقام معظم رهبری در این باره فرموده‌اند «اگر بخواهیم قرآن رواج پیدا کند، باید قهرمانانه از قرآن تقدیر و تشکر کنیم».
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام حیدری، مدیر عقیدتی ـ سیاسی منطقه یکم به عملکرد فعالیت قرآنی منطقه پرداخت و اضافه کرد: شعار و محور عقیدتی ـ سیاسی منطقه یکم بر پایه سه اساس  مسجد، نماز و قرآن است.
وی با بیان اینکه قدم‌های مفید و زیربنایی خوبی در زمینه قرآن برداشته شده است، افزود: رزمایش اصلی عقیدتی ـ سیاسی همین مسابقات قرآنی است و اگر بتوانیم در این رزمایش قوی باشیم، بازدهی خوبی در سطح کارکنان خواهیم داشت.
گفتنی است؛ این مراسم با اهدای لوح سپاس به 75 نفر از مربیان و پیشکسوتان قرآنی، بانوان شاغل، کارکنان پایور و خانواده های آنها به پایان رسید.
captcha