رونمايي از پوستر دهمين مسابقات «قرآن؛ جامعه كار و تلاش»
کد خبر: 3481185
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

رونمايي از پوستر دهمين مسابقات «قرآن؛ جامعه كار و تلاش»

گروه فعالیت‌های قرآنی: طی مراسمی در محل معاونت فرهنگي هنري وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي از پوستر دهمین مسابقات «قرآن کریم؛ جامعه کار و تلاش» رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع‌رساني مسابقات «قرآن كريم؛ كار و تلاش كشور»، دهمين دوره این مسابقات در محل معاونت فرهنگي هنري وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي با حضور معاون فرهنگي اجتماعي و ديگر مديران شوراي برگزاري اين رويداد قرآني رونمايي شد.

اين پوستر با بهره‌گيري از نمادهايي چون كعبه، قرآن و فضاهاي اسلامي و مذهبي و استفاده از رنگ‌هاي اكر، فيروزه‌اي و طلايي كه اغلب در هنرهاي تذهيب و معماري ايراني و اسلامي به‌كار مي‌رود، طراحي شده است.

طراحي اين پوستر را عليرضا كيايي بر عهده داشته و اين پوستر پس از چاپ در اختيار مراكز قرآني، فرهنگي، آموزشي و دانشگاهي جهت اطلاع‌رساني اين رويداد قرآني قرار گرفته است.

رونمايي از پوستر دهمين مسابقات «قرآن؛ جامعه كار و تلاش»

لازم به ذکر است؛ این مسابقات با حضور 430 در بخش بانوان و آقایان با هدف گسترش فرهنگ قرآني، انس با قرآن در ميان جامعه بزرگ كار و تلاش كشور، ترغيب و تشويق و كسب تجربه مؤثر از 18 تا 21 اسفندماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.


captcha