منتخبان مسابقات قرآن بهزیستی لرستان معرفی شدند
کد خبر: 3481412
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
در مرحله استانی؛

منتخبان مسابقات قرآن بهزیستی لرستان معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: منتخبان مرحله استانی مسابقات قرآن کریم سازمان بهزیستی استان لرستان جهت راهیابی به مرحله کشوری این دوره از مسابقات قرآنی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در این دوره از مسابقات قرآنی که طی هفته گذشته با حضور منتخبان مرحله مقدماتی در خرم‌آباد برگزار شد،  در رشته قرائت ترتیل در بخش فرزندان مراکز شبه خانواده بالای 10 سال معین معظمی‌گودرزی اول شد و در رشته اذان فرزندان مراکز شبه خانواده بالای 10 سال حسین امیری اول شد و محمد گودرزی به رتبه دوم دست یافت.
همچنین در رشته حفظ 30 جزء فرزندان مراکز شبه خانواده بالای 10 سال امیرپارسا فضلی، محمد زاهدی و علی‎رضا سیفی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته قرائت ترتیل فرزندان دختر مراکز شبه خانواده بالای 10 سال مریم قائدرحمتی و سارینا عباسیان اول و دوم شدند.
همچنین، در رشته قرائت تحقیق بخش کارکنان و خانواده کارکنان بالای 16 سال ویژه بانوان شهناز اسکینی و نگار موسوی به ترتیب اول و دوم شدند و در قرائت ترتیل بخش کارکنان و خانواده کارکنان بالای 16 سال در بخش بانوان طاهره عربی و فرشته افتخاری اول و دوم شدند و سمیه اسکینی و سعیده شاهیوندی مشترکاً سوم شدند و در بخش آقایان نیز آیت زوله و رحیم بازگیر اول و دوم شدند و در رشته اذان کارکنان و خانواده کارکنان بالای 16 سال محمد معظمی‌گودرزی اول شد.
در رشته حفظ 10 جزء کارکنان و خانواده کارکنان بالای 16 سال بخش بانوان شکوفه جوزی‌پور به رتبه برتر دست یافت  و در رشته قرائت ترتیل کارکنان و خانواده کارکنان زیر 16 سال گروه آقایان ابوالفضل میرزایی و در رشته اذان علی گودرزی، محمد مهری‌نژاد و ابوالفضل عیسوند به ترتیب اول تا سوم شدند.
در رشته قرائت تحقیق نابینایان بالای 18 سال یونس گودرزی، قرائت ترتیل حمید کاه‌وند و مرتضی امیری و در بخش بانوان معصومه فرج‌پور برگزیده شدند و در رشته اذان نابینایان بالای 18 سال محمد بهرامی، یونس گودرزی و احسان مقدادی به رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند.
همچنین در رشته حفظ 10 جزء نابینایان بالای 18 سال زینب صارمی و گلشن سپهوندیان اول و دوم شدند و در رشته حفظ کل بخش نابینایان بالای 18 سال اسماعیل موسیوند به رتبه برتر دست یافت.
در رشته اذان بخش فرهیختگان سالمند محمد جان‌بزرگی، سیدمحمدحسین طحامی و شیخ محمد ساکی و در رشته قرائت ترتیل بخش زنان سرپرست خانوار سیده کلثوم سعیدی و پری دهقان‌نژاد برگزیده شدند.
بنا براین گزارش، در رشته قرائت ترتیل بخش معلولان بالای 18 سال ویژه آقایان غلامرضا یاراحمدی و اصغر زینی‌وند اول و دوم شدند و در بخش بانوان نیز طیبه بابایی، معصومه ایمانیان و صفورا شمس‌بیرانوند اول تا سوم شدند  و در حفظ 5 جزء معلولین بالای 18 سال پروانه عزیزی و در حفظ 10 جزء معلولین بالای 18 سال نیلوفر سپهوند برگزیده شدند.
captcha